معاون شهردار قم عنوان کرد

پروژه ۴۱ میلیاردی ولیعصر(عج) به ۸۸ درصد پیشرفت رسیده است

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۷:۵۵
کد خبر: ۹۵۹۴۵۰
پروژه ۴۱ میلیاردی ولیعصر(عج) به ۸۸ درصد پیشرفت رسیده است
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه غیرهمسطح ولیعصر(عج) یک پروژه بی‌نظیر برای شهر قم است و قرارداد آن میان شهرداری قم و سازمان توسعه و عمران با مبلغ 41 میلیارد تومان نوشته شده است که 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و محورهای مستقیم آن به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی‌زاده امروز در نشست رسانه‌ای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری قم در ایام‌الله دهه فجر که در دفتر شهردار قم برگزار شد، با اشاره به اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم متولی عمده پروژه‌های شهری است نه بهره‌بردار، اظهار کرد: پروژه‌های مورد نیاز واحدهای مختلف شهرداری قم بعد از بررسی و نیازسنجی‌ها به معاونت فنی و عمرانی واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: بودجه سال جاری شهرداری قم در بخش عمرانی هزار و 870 میلیارد تومان در قالب برنامه 9‌گانه وزارت کشور است که شامل احداث تقاطع‌ها، بهسازی معابر، احداث فرهنگ‌سراها و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه 154 هزار متر مربع در بودجه سال جاری پیاده‌روسازی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: 175 هزار کیلومتر انهار و جدول‌گذاری و 340 هزار متر مربع پارک در سال جاری ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی کشور که منجر به تعطیلی بهسازی معابر برخی از شهرها شده، بهسازی معابر در قم دنبال شده است و از سال 94 تاکنون یک میلیون و 100 هزار تن تولیدی آسفالت شهرداری قم بوده و 10 میلیون متر مربع در شوارع اصلی و فرعی کار انجام شده است.

حلوایی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ قم در قالب یک برنامه زمان‌بندی دنبال می‌شود، تصریح کرد: معارض‌های ملکی و تأسیسات گریبان‌گیر پروژه‌های عمرانی شهر قم است اما تلاش می‌کنیم در کمترین زمان و با کمترین هزینه پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی از افتتاح دو پروژه‌ احداث سوله‌های ورزشی در قم یاد کرد و ادامه داد: جانمایی چند سوله دیگر به پایان رسیده است که برای هر کدام چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

حلوایی با اشاره به اینکه سال 81 برای آب‌های سطحی قم مشاوری را انتخاب کرده و کارهایی را انجام دادیم، عنوان کرد: اکنون بازنگری‌های لازم برای مدیریت آب‌های سطحی درحال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه غیرهمسطح ولیعصر(عج) یک پروژه بی‌نظیر برای شهر قم است و قرارداد آن میان شهرداری قم و سازمان توسعه و عمران با مبلغ 41 میلیارد تومان نوشته شده است که 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و محورهای مستقیم آن به بهره‌برداری رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز