معاون جدید غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۴:۰۱
کد خبر: ۹۵۹۴۵۶
معاون جدید غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد
طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمد حضوری به عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه با تاکید بر ایجاد انگیزه در میان کارکنان گفت: باید این موضوع را گسترش داده و توجه داشته باشیم که ایجاد انگیزه و نشاط می تواند در گسترش برنامه ها و کارها موثر باشد.

وی با اشاره به ایجاد مشکلات توسط دشمنان گفت: دشمنان حتی در زمینه تحریم های دارویی نیز علیه کشور فعالیت کردند، اما جوانان کشور با دانش و تلاش خود تاکنون اجازه تاثیرگذاری به دشمن نداده و بعد از این نیز اجازه نخواهند داد.

دکتر قدیر با قدردانی از تلاش های دکتر احمدزاده سرپرست سابق معاونت غذا و دارو گفت: بنده با خروج ایشان از معاونت به شدت مخالف بودم اما تنها دلیلی که موجب شد رضایت دهم، موضوع ادامه تحصیل ایشان بود که برایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حضور دکتر حضوری در معاونت غذا و دارو گفت: دکتر حضوری از متخصصان و افراد اندیشمند و پژوهشگری هستند که با برنامه ریزی های خود می توانند در گسترش کارها موفق باشند.

دکتر محمد حضوری سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات تاثیرگذار دکتر احمدزاده گفت: ایشان صاحبت سبک در غذا و دارو هستند و تلاش می کنیم تا با بهره گیری از آن نظرات، چالش ها و مشکلات را برطرف کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات دکتر مجتبی احمدزاده قمی قدردانی و دکتر حضوری به عنوان سرپرست جدید معاونت معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز