استاندار قم :

واحدهای تولیدی موفق حمایت می‌شوند

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۱:۱۸
کد خبر: ۹۶۰۴۸۵
واحدهای تولیدی موفق حمایت می‌شوند
استاندارقم با تاکید بر رویکرد استان درطرح های توسعه صنعتی گفت: از طرح توسعه‌ای واحدهای امتحان پس داده و موفق با تمام توان حمایت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در آیین افتتاح طرح‌های صنعتی قم درشهرک شکوهیه بیان کرد: سرمایه‌گذاری درطرح‌های توسعه‌ای به شدت در سطح استان قم مورد توصیه، حمایت و برخوردار از مشوق‌های بانکی می‌باشد.

وی اظهار داشت:‌صنایع صادرات محور و ورود به بازارهای کشورهای همسایه در نقطه هدف سرمایه‌گذاری و حمایت استان قرار دارد.

وی گفت: تولیدکنندگان قمی نباید محدود به محیط تولید خود باشند بلکه باید با ایجاد یک ارتباط تعاملی در مسیر بازاریابی و ورود به بازارهای بین المللی حرکت کنند.

سرمست تصریح کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی قم با اتکا به نسل جوان خلاق و ارتباط منسجم با شرکتهای دانش بنیان درحال شکل‌گیری و توسعه می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: قم در صنایع حوزه پتروشیمی از ظرفیت‌های اصلی کشور است اما مشکل تامین مواد در این صنعت همچنان ادامه دارد.

استاندار قم گفت: درصورتی که در تامین مواد اولیه واحدهای پتروشیمی تفویض اختیارات لازم صورت بگیرد  آنها بر مبنای ظرفیت واقعی تولید مدیریت و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با فعالیت، تحرک و جهاد فعالان اقتصادی استان قم علاوه بر حفظ ظرفیت اشتغال تعدادی از واحدهای راکد هم به چرخه تولید بازگشته‌است.

وی ادامه داد: بازگشت واحدهای راکد در شرایط سخت تحریمی نکته مهمی است که قابل تفسیر برای اقتصاددانان می باشد.

سرمست اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی قم نیاز اساسی در رابطه با تقویت زیرساخت برق و اعطای مشوق های سرمایه گذاری دارند.

وی یادآور شد: موقعیت استراتژیک قم متفاوت از تمام استانهای کشور است و شهرک‌های صنعتی استان می‌تواند به محلی برای جذب سرمایه گذاری‌های جدید و صنایع دارای محدودیت در تهران تبدیل شود.

وی اظهار کرد: در صورتی که وزارت صنعت ، معدن و تجارت برخی مشوق‌ها را به استان قم ارائه دهد، ظرفیت‌های صنعتی قم تا سال آینده به دو برابر افزایش می‌یابد.

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۴ واحد صنعتی استان قم در شهرک شکوهیه با حضور بهرام سرمست استاندار و افشار فتح اللهی مدیرکل وزارتی صنعت، معدن و تجارت کشور افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز