حجت الاسلام ثنایی خبرداد؛

انتشار آثار ارسالی به دبیرخانه همایش «بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی» در شش جلد

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۹:۴۴
کد خبر: ۹۶۳۹۴۹
انتشار آثار ارسالی به دبیرخانه همایش «بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی» در شش جلد
دبیر همایش بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی از انتشار آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش در شش جلد خبرداد و گفت: این شش جلد حاصل انتشار ۷۶ مقاله پذیرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام علی اصغر ثنایی در همایش ملی «بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی» با بیان این که امروز برگ دیگری از کتاب افتخارات دفتر تبلیغات رقم می‌ خورد، اظهار داشت: برگزاری این همایش در اولین سالروز صدور بیانیه نشان از عزم و اراده جدی فرزندان رهبری در دفتر تبلیغات برای برخورد منطقی و علمی در جهت تبیین محورهای بیانیه گام دوم است.

 

دبیر همایش بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی افزود: از ابتدای سال از ناحیه قطب اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی یک بسته اقدامات در جهت مواجهه منطقی با بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شد که از جمله آنها تعریف همایشی در این راستا بود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اولین هدف این همایش برخورد و مواجهه منطقی با این بیانیه و آشنایی نسل جوان با چهار محور طراحی شده است که مقالات علمی رسیده به دبیرخانه نیز با دقت و وسواس خاصی بررسی شد.

 

حجت الاسلام ثنایی با اشاره به این که از بین صدها مقاله ای که ارسال شد، حدود 76 مقاله به چاپ رسیده است، گفت: از بین کمیسیون های مصوب تخصصی در شورای علمی همایش، حدود 30 نشست علمی و پژوهشی در زمینه ابعاد این بیانیه برگزار شد که متن آنها پیاده شده است.

 

وی بیان داشت: چهار محور این همایش به عنوان عناوین اصلی کمیسیون های تخصصی این همایش است که از جمله آنها تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی، چیستی و چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه های هفت گانه بیانیه و نهادهای علمی و بیانیه گام دوم انقلاب با تأکید بر نقش جوان است.

 

دبیر همایش بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز با افتخار می‌ گوییم خروجی علمی این همایش در شش کتاب منتشر شده و رونمایی می‌ شود و با برنامه ای که معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر انجام دادند یک مسابقه مجازی با هدف آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم اتفاق افتاد که بعد از فراخوان اعلام شده، 4600 نفر در این مسابقه شرکت کردند و از این تعداد بیش از 9 هزار نفر به سؤالات پاسخ صحیح دادند.

 

وی با بیان این که نسخه الکترونیکی آثار همایش نیز تولید شده است، گفت: جا دارد از زحمات همه عزیزان از جمله ریاست دفتر تبلیغات اسلامی تشکر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز