اتمام طرح بازنگری آب‌گرفتگی در شهر قم

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۷:۴۶
کد خبر: ۹۶۴۵۱۰
اتمام طرح بازنگری آب‌گرفتگی در شهر قم
معاون خدمات شهری شهرداری قم از اتمام طرح بازنگری آب‌گرفتگی در شهر قم خبر داد و گفت: طرح جامع آب‌گرفتگی با توجه به تغییرات اقلیمی که در شهر قم و کل کشور شاهد هستیم یکی از طرح‌هایی است که نیازمند بازنگری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع با اشاره به لزوم بازنگری طرح‌های جامع در دوره‌های مشخص، اظهار داشت: برای اتخاذ تصمیم‌های درست در مدیریت شهری نیازمند بازنگری در طرح‌ها جامع بوده تا بتوانیم بر اساس نیاز و تغییرات ایجادشده در ساختار شهر خدمات‌رسانی به شهروندان داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یکی از طرح‌ها نیازمند به بازنگری را طرح جامع آب‌گرفتگی شهر عنوان کرد و افزود: طرح جامع آب‌گرفتگی با توجه به تغییرات اقلیمی که در شهر قم و کل کشور شاهد هستیم یکی از طرح‌هایی است که نیازمند بازنگری مجدد بوده و باید بر اساس نیازهای شهر موردمطالعه مجدد قرار می‌گرفت.

سامع با یادآوری بارش‌های ابتدای سال جاری، تصریح کرد: بارش‌های ابتدای سال و مشکلات به وجود آمده باوجود مدیریت مناسب بحران در قم زنگ هشداری برای عدم تکرار مشکلات ایجادشده در شهر بوده و امسال شهرداری طرح‌های ویژه‌ای را نیز در مناطق هشتگانه اجرا کرده است.

وی از خرید هفت میلیارد تومان ماشین‌آلات خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اصلاح هندسی بخشی از مسیر رودخانه و طرح‌های اجراشده در مناطق، امسال شهرداری قم با آمادگی خوبی به استقبال بارش‌های بهاری رفته و امیدواریم با کمترین مشکل در این حوزه مواجه باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از تکمیل سوله ویژه شرایط بحرانی در منطقه هشت نیز خبر داد و گفت: 15 نقطه حادثه‌خیز در شهر قم شناسایی‌شده که در صورت بروز هرگونه مشکل خدمات لازم به آن منطقه ارسال‌شده و شهرداری در حال تکمیل تجهیزات خود در شرایط بحرانی زلزله نیز است.

نظر شما