عابدینی‌پور:

نماینده ای در مجلس، با یک دست برجام را آتش می زند و با دست دیگر با سفیر انگلیس دست می دهد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۴:۳۲
کد خبر: ۹۶۵۵۱۸
نماینده ای در مجلس، با یک دست برجام را آتش می زند و با دست دیگر با سفیر انگلیس دست می دهد
شهردار اسبق قم گفت: متاسفانه مشاهده می‌کنیم نماینده ای در مجلس شورای اسلامی، با یک دست برجام را به آتش می کشد و با دست دیگر با سفیر انگلیس دست می دهد که این تضادها زیبنده نماینده ملت ایران نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس محسن عابدینی‌پور شهردار اسبق قم، مشاور دکتر حسینیان کاندیدای مجلس و رییس شورای متخصصین قم گفت: ما کسی را تخریب نمی کنیم بلکه گذشته را کالبد شکافی می کنیم تا اصلح را انتخاب کنیم.

وی گفت: مشکلات امروز کشور ناشی از تدوین قوانین ناکارآمد است. برخی نمایندگان جایگاه خود را پایین آورده اند که در شأن نماینده مجلس شورای اسلامی نیست؛ نماینده مجلس نباید جایگاه خود را با پایین ترین رده اجرایی معاوضه کند.

عابدینی پور بیان داشت: استان قم، پیشانی نظام و مهد نظام و انقلاب و دانش و علم است. متاسفانه مشاهده می‌کنیم نماینده ای در مجلس شورای اسلامی، با یک دست برجام را به آتش می کشد و با دست دیگر با سفیر انگلیس دست می دهد که این تضادها زیبنده نماینده ملت ایران نیست.

وی گفت: یکی از نمایندگان رئیس کمیسیون برجام است و باید از ایشان پاسخ خواست که چرا تا دو هفته پیش از تصویب برجام با آن مخالفت جدی داشته است و پس از گذشت دو هفته برجام را به همین صورت و بدون تغییری به تصویب می رساند؟

نظر شما