هشدار دادستانی قم به داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۹:۰۳
کد خبر: ۹۶۷۱۵۸
هشدار دادستانی قم به داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی
معاون دادستان عمومی و انقلاب قم از برخورد قاطع با سوء استفاده و سودجویی برخی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی در خصوص عرضه ماسک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی اصغر سلطانی با اشاره به شیوع ویروس بیمرای کرونا در قم اظهار کرد: گزارش‌هایی مبنی بر عدم عرضه ماسک به شهروندان و سواستفاده و سودجویی تعدادی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی واصل شده است.

وی افزود: طی دستور قضایی به دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی استان قم مقرر شد سریعا تیمی متشکل از بازرسان سازماهای مذکور نسبت به بازرسی و نظارت شبانه روزی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی سطح استان و کلیه انبارهای آن، اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ممانعت از عرضه ماسک، ضمن پلمب مرکز مربوطه، مراتب برای برخورد قانونی سریعا به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش گردد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم افزود: همشهریان عزیز می توانند گزارشات خود را در این خصوص به شماره 09333633251  در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

ارائه ۴۰۰ هزار ماسک به داروخانه‌های قم

در همین ارتباط محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد کمبود ماسک در داروخانه‌ها گفت: با سازمان صمت هماهنگی شده که به زودی ۴۰۰ هزار ماسک در داروخانه‌های قم توزیع شود.

 

نظر شما