توضیحات مسئول بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) در مورد فوت طلبه قمی

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۶:۱۲
کد خبر: ۹۷۳۸۷۶
توضیحات مسئول بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) در مورد فوت طلبه قمی
مسئول بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) قم هر گونه شایعه در خصوص کم کاری در مورد مرحوم احمد خسروی طلبه، فوت شده در این بیمارستان را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین رضایی گفت: متاسفانه در فضای مجازی، شایعاتی در خصوص عدم رسیدگی به این مرحوم منتشر شده که تماما تکذیب می شود و به پرونده پزشکی ایشان در بیمارستان موجود است و مراجع ذی صلاح و قانونی در صورت صلاحدید می توانند بررسی کنند.

 وی بیان داشت: ایشان با علائم تب و لرز، سرفه و تنگی نفس به بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) مراجعه کردند و پس از انجام اقدامات اولیه در اورژانس توسط پزشک متخصص در بخش داخلی بستری شد و در سوابق نامبرده، سابقه دیابت و کم کاری تیروئید نیز ذکر شده است.

رضایی افزود: این مرحوم قبل از مراجعه به بیمارستان، با درمان های خانگی (به گفته همراهان) اقدام به خود درمانی کرده است و علائم بیماری از 10 روز قبل از مراجعه نیز آغاز شده بود.

مسئول بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) تصریح کرد: در عکس قفسه سینه نیز، ابتلا و درگیری هر دو طرف ریه ها گزارش شده است و پس از بستری نامبرده در بخش داخلی به دنبال، گسترش مشکلات تنفسی و وخامت حال وی، ایشان با نظر پزشک معالج به بخش آی سی یو منتقل شده و صبح امروز 15 اسفندماه با وجود تلاش فراوان تیم درمانی، جان به جان آفرین تسلیم کرد که برای ایشان علو درجات و برای خانواده مرحوم نیز صبر آرزومندیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند گفت: تیم درمانی بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) قم با تمام توان و با اخلاص در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش کرده و همانند سال های دفاع مقدس، در پاسداری از مرزهای سلامت، جانفشانی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز