جوانان برتر استان تجلیل می شوند

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۷:۳۹
کد خبر: ۹۸۴۷۳۵
جوانان برتر استان تجلیل می شوند
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از، تجلیل جوانان برتر استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله رمضانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته جوان گفت: نامه ریزی جهت تجلیل از جوانان برتر استان استان قم انجام شده و جوانان برتر در محورهای مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی معرفی شده اند که بعد از عادی شدن شرایط استان مراسم تجلیل از جوانان استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشن های هفته جوان با مشارکت صدا و سیمای استان از ساعت ۲۲ لغایت ۲۲ و ۵۰ دقیقه خبر داد و گفت: هماهنگی‌هایی  با مدیر کل  صدا و سیما انجام شده و جشن های هفته جوان با حضور جوانان برتر مدیران دستگاه‌های اجرایی و چهره های برتر ورزشی هنری در قالب جشن هفته جوان از طریق صدا و سیمای استان قم و شبکه نور به صورت زنده پخش خواهد شد و همزمان شبکه های اجتماعی به صورت زنده پخش جشن ها را پوشش خواهند داد.

رمضانی از تولیدات رسانه ای جهت پخش در فضای مجازی در قالب کلیپ پوستر موشن گرافی توسط تشکل های جوانان خبر داد و گفت: همزمان با هفته جوان تمامی تولیدات رسانه‌ای تشکلهای جوانان در رسانه‌های مجازی و صدا و سیما پخش خواهد شد.

وی از سمن های جوانان که نسبت به ضد عفونی هم عابر شهری انجام مشاوره های روانی رایگان توزیع بسته های معیشتی بین محرومین و ایجاد کمپین های مختلف اقدام نمودند تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز