رئیس هیأت اسکواش استان قم:

پیشرفت اسکواش قم در گرو آموزش و استعدادیابی

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۹:۰۲
کد خبر: ۹۸۸۹۶۴
پیشرفت اسکواش قم در گرو آموزش و استعدادیابی
رئیس هیأت اسکواش استان قم پیشرفت این رشته ورزشی را در گرو توسعه امکانات و فضاهای اختصاصی این رشته، آموزش و استعدادیابی از طریق سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نیره‌‌سادات حسینی گفت: پیشرفت در بخش قهرمانی هر رشته ورزشی از طریق سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه امکان‌پذیر است و هیأت اسکواش نیز برای رسیدن به این هدف مهم، با آموزش و پرورش برای استعدادیابی دانش‌آموزان نخبه رایزنی کرده است.

وی ادامه داد: این رشته ورزشی هنوز آنچنان که باید در بین عموم مردم و افراد جامعه شناخته شده نیست، بنابراین آموزش و پرورش و دانش‌آموزان مدارس یک فرصت بسیار خوب برای شناسایی بیشتر این رشته است و طبعا از این طریق می‌توانیم اسکواش را در خانواده‌ها هم گسترش دهیم.

رئیس هیأت اسکواش استان قم بیان کرد: هیأت یک سالن اختصاصی با کیفیت برگزاری رقابت‌های بین‌المللی اسکواش در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر جنب عوارضی اتوبان قم – تهران در اختیار دارد اما برای رسیدن به اهداف خود به فکر اجرای برنامه‌های آموزشی در نقاط مختلف قم با اولویت مرکز شهر افتادیم تا دسترسی عموم برای این منظور بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: کورت‌های موقت اسکواش که با استفاده از رنگ‌های متنوع روی دیوار ایجاد می‌شود فرصت مناسبی است تا با حداقل امکانات بهره‌برداری مطلوبی برای آموزش این رشته انجام دهیم و از این طریق استعدادها و نخبه‌های این رشته را برای پشتوانه‌سازی بخش قهرمانی و افزایش جمعیت ورزشکار سازمان یافته اسکواش قم گزینش کنیم.

حسینی افزود: در یکی از این اقدام‌ها به مدرسه فرهنگ یکی از مدارس قدیمی قم رفتیم، ‌با توجه به فعالیت این مدرسه در دو شیفت مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی کار آموزش را شروع کردیم، برای این منظور توپ، راکت و مربی بدون هیچگونه هزینه‌ای با مدیریت مدرسه هماهنگ شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز