رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

تست کرونای ۱۵۴۰ نفر در قم مثبت شده است

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۲:۳۳
کد خبر: ۹۹۱۴۲۴
تست کرونای ۱۵۴۰ نفر در قم مثبت شده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از زمان شروع بحران کرونا تاکنون نتیجه تست کرونای هزار و ۵۴۰ نفر در قم مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر قدیر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم گفت: از ۱۰۰ بیمار کرونایی بهبود یافته پلاسما دریافت شد که تزریق آن به بیماران مبتلا به کرونا شروع شده امیدواریم نتایج مطلوب و خوبی به دنبال داشته است.

وی بیان داشت: مردم باید بحران کرونا را جدی بگیرند و در صورت عدم توجه ممکن است بار دیگر شاهد پیک بعدی و افزایش مبتلایان باشیم.

دکتر قدیر تصریح کرد: با توجه به رفع محدودیت‌ها در برخی اصناف و بازگشت شلوغی‌ها به خیابان‌های قم مردم باید برای حفظ سلامت خود پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و برای اقناع مردم دانشگاه علوم پزشکی محتواهای مختلف آموزشی را تولید کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از زمان شروع بحران کرونا تاکنون نتیجه تست کرونای هزار و ۵۴۰ نفر در قم مثبت بوده است.

وی گفت: بیمارستان‌های قم با کاهش ورودی بیماریهای تنفسی روبرو شده و اکنون بیماران کرونایی بیمارستان شهید بهشتی کاهش یافته و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پذیرش کامل بیماران غیرکرونایی باشیم.  همچنین دو بیمارستان علی بن ابی‌طالب (ع) و امام رضا (ع) از پذیرش بیماران کرونایی خارج شدند.

دکتر قدیر افزود:  اکنون سنگر بهداشت خط مقدم ماست و با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فاز نخست بازرسی‌ و پایش ها انجام شده و در مرحله دوم بازرسی و نظارت ها شروع شده است.  ثبت نام اصناف قم در سامانه بخوبی و با استقبال قابل توجه مردم خوب استان صورت پذیرفته است.

نظر شما