استاندار گلستان خبر داد:

برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان به صورت متمرکز و نمادین

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۸۹۶۵
برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان به صورت متمرکز و نمادین
استاندار گلستان گفت: مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس صبح امروز دوشنبه ۱۴ مهر در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور حجت الاسلام احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته اظهار کرد : مردان و زنان ایرانی  رشادت های بسیاری داشته اند تا یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشود. استاندار گلستان با اشاره به اهمیت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد سابقه دشمنی استکبار جهانی و امریکا با ملت ایران به ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ برمیگردد و از آن تاریخ تا به امروز جنایات آشکار و پنهانی را علیه ملت ایران برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: با توجه به سیر نزولی شیوع کرونا در استان و وضعیت زرد و سفید اکثر شهرهای استان مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در همان روز به صورت متمرکز و نمادین برگزار خواهد شد .

استاندار گلستان یادآور شد: در کنار این مراسم مسابقات شعر, کاریکاتور, عکس و فیلم کوتاه با موضوعات تبعید حضرت امام(ره),  روز دانش آموز, تسخیر لانه جاسوسی و هفته وحدت برگزار خواهد شد.

حق شناس یادآور شد: تمام روابط عمومی های دستگاه های اجرایی موظفند از ابتدای آبان ماه محتوای تولید شده در خصوص روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را انتشار دهند تا با استفاده از این ظرفیت ظلم های صورت گرفته علیه ملت ایران را به اطلاع دانش آموزان و دانشجویانی و نسل حاضر برسانیم.

وی ادامه داد: تلاش داریم در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور همه اقشار جامعه را علی الخصوص دانش آموزان , دانشجویان و روحانیون را داشته باشیم.

استاندار گلستان گفت: باید در راستای گرامیداشت این روز از ظرفیت های فضای مجازی, ناوگان حمل و نقل شهری , تجلیل از خانواده معزز شهدا و مسابقات مختلف استفاده کنیم.

 حق شناس خاطر نشان کرد: تلاش داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نمایشگاهی با محوریت استکبار ستیزی در روزهای منتهی به سیزده آبان برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز