مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان مهر ماه برگزار می‎شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۸:۳۸:۴۷
کد خبر: ۳۱۵۳۰۱
نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان مهر ماه برگزار می‎شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان مهرماه برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، حجت الاسلام حمیدرضاحنان در جلسه ستاد استانی برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب استان، افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب در مهرماه، موجب استقبال بیشتر دانشآموزان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و فرهیختگان از این رویداد فرهنگی میشود.

وی اظهار کرد: براساس نظرسنجیهای صورت گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نمایشگاه در قیاس با سایر استانها از کیفیت بسیار بالای برخوردار بود و همین موضوع موجب شد تا معاونت فرهنگی وزارت، مهرماه امسال را برای برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب استان معین کند که از لحاظ زمانی بهترین امکان را برای استقبال گسترده دانشآموزان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، فرهیختگان و علاقمندان به کتاب فراهم میآورد.

این مقام مسئول تصریح کرد: براساس آمار، هشتمین نمایشگاه کتاب استان که با حضور 350 ناشر برگزار شد، بیش از 400 میلیون تومان فروش داشت که این رقم در نوع خود یک رکورد محسوب میشود.

حجت الاسلام حنان اضافه کرد: تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ میشود، زمینهساز برگزاری هرچه بهتر نهمین نمایشگاه کتاب استان است و همه ارگانهایی که در اجرای این رویداد بزرگ سهیم هستند به یک اندازه در موفقیت آن نقش دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بنابر پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست ستاد اجرایی نمایشگاههای کتاب در استانها به استانداران واگذار شده که این امر میتواند موجب بهکارگیری درست تمام ظرفیتهای اجرایی استان در راستای برگزاری موفق این رویداد هم فرهنگی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز