مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان خبرداد:

افتتاح و تکمیل سالن سر پوشیده دو و میدانی خرم آباد تا پایان سال ۹۴

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۰۹:۱۱:۳۶
کد خبر: ۳۱۶۳۴۴
افتتاح و تکمیل  سالن سر پوشیده دو و میدانی خرم آباد تا پایان سال ۹۴
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در بازدید خود و کارشناسان فنی از پروه سالن سر پوشیده دو و میدانی خرم آباد روند پیشرفت را مطلوب عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، دکتر عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان، فلاح نژاد رئیس دفتر فنی و شمس پیمانکار جدید پروژه از چگونگی پیشرفت این طرح از نزدیک بازدید کردند.
 عزیزپوردر این بازدید با بیان اینکه پروژه دو و میدانی در مجموعه ورزشی شهر خرم آباد واقع در 5 کیلومتری جاده کمربندی واقع شده است گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 86 آغاز شده و تا کنون حدود 8 میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است و به دلیل کمبود اعتبارات لازم کارهای عمرانی این پروژه برای چندین سال به تعویق افتاد.ولی با انتخاب پیمانکار مجرب و متعهد از اسفند ماه سال گذشته خوشبختانه مدت 6 ماه است که عملیات تکمیل این پروژه با روند مطلوبی رو به پیشرفت است.

وی افزود:اعتبار جذب شده در سال 93 برای این پروژه یک میلیارد تومان بود و در سالجاری نیز 5 میلیارد تومان دیگر تخصیص تصویب شده است .دکتر عزیز پور ابراز امیدواری نمود تا پایان سال مالی 94 شاهد افتتاح این پروژه عظیم باشیم. وی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را 11 میلیارد تومان اعلام نمود که با اشاره به اینکه 5 میلیارد آن جذب شده گفت: بخش دیگری ازاین اعتبارات با مساعدت مالی خود پیمانکار و بخش دیگرنیز از منابع ملی و استانی به این طرح تزریق خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با افتتاح این پروژه از توسعه بسیاری از رشته های ورزشی همچون دو و میدانی و وجود سالنهای جانبی ورزشی خبر داد و گفت :با به بهره برداری رسیدن این پروژه بزرگ طی سال های نزدیک شاهد پیشرفت چشمگیر ورزش استان خواهیم بود.گفتنی است زمین فوتبال 15 هزار نفره نیز یکی دیگر از طرح های این مجموعه ورزشی می باشد که با پیش بینی های انجام شده تا پایان سال مالی شاهد افتتاح این طرح نیز خواهیم بود. عملیات اجرایی در سالن دو و میدانی شهر خرم آباد با مساحت 8500 متر مربع و زیربنای 6500 متر مربع هم اکنون فعال می باشد.

نظر شما