مدیرکل دامپزشکی لرستان:

دو پروژه بیماری‌های مشترک و مرکز تشخیص دامپزشکی لرستان را در دست کار داریم

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۱:۵۶
کد خبر: ۳۱۷۷۸۶
دو پروژه بیماری‌های مشترک و مرکز تشخیص دامپزشکی لرستان را در دست کار داریم
مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: دو پروژه تحت عنوان بیماری‌های مشترک و مرکز تشخیص در دست کار داریم و مکاتباتی نیز با سازمان دامپزشکی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، ابراهیم توکلی در جلسه توزیع بودجه سال 95 که با حضور استاندار در خرم‌آباد تشکیل شد، اظهار داشت: دو پروژه تحت عنوان بیماری‌های مشترک و مرکز تشخیص در دست کار داریم و مکاتباتی نیز با سازمان دامپزشکی انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان در خصوص پروژه نیمه کاره مرکز تشخیص گفت: این پروژه در سال 85 استارت خورد، ولی متاسفانه بیش از سه سال به طور کامل متوقف شده است.

وی افزود: رایزنی‌هایی با وزارتخانه انجام گرفته که در آن خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل مرکز آسیب‌ شده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه مرکز آسیب در منطقه سراب چنگایی در زمینی به متراژ 600 متر در دو طبقه ساخته شده است، خاطرنشان شد: طبقه اول این پروژه تقریبا تکمیل شده و آن را راه‌اندازی کرده‌ایم و هم اکنون نیروهای ما در آنجا استقرار یافته‌اند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان با اشاره به اینکه این پروژه پیشرفت 90 درصدی دارد و برای اتمام آن به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، افزود: در صورت تخصیص یافتن اعتبار مورد نیاز آن 10 درصد ساخته نشده نیز تکمیل شده و مرکز آسیب به طور کلی راهاندازی می‌شود.

توکلی بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه یک طرح ملی است، ما به نیروهای متخصص نیاز داریم.

در این جلسه استاندار لرستان به معاون عمرانی خود دستور تشکیل جلسه‌ای ظرف مدت یک هفته را داد تا در مورد تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه بحث شود.

بازوند گفت: پروژه‌ای که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، باید منابع مالی آن برای تکمیل مهیا شود.

       

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز