مدیرکل صدا و سیمای لرستان:

افتتاح دو پروژه صدا و سیمای مرکز استان لرستان

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۰:۱۷
کد خبر: ۳۱۸۵۷۷
افتتاح دو پروژه صدا و سیمای مرکز استان لرستان
مدیرکل صدا و سیمای لرستان خبرداد: دو پروژه صدا و سیمای مرکز استان لرستان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،   بازوند درامروز ظهر مراسم کلنگزنی استودیوی بام خرمآباد و ایستگاه فرستنده تلویزیونی صدا و سیمای مرکز لرستان که با حضور معاون امور مجلس سازمان صدا و سیما برگزار شد، افزود: رسانه ملی در گستره کشور، استانها و برونمرزی به‎دنبال پیروی از راه، سیره و شیوه معصومین(ع) هدفی جز گسترش ارتقای معرفت دینی ندارد.

وی بیان کرد: امروز نیز ایستگاه پرقدرت یک کیلووات فرستنده تلویزیونی وFM  رادیویی به عنوان یک اقدام فرهنگی و در راستای قدم نهادن در راه ترویج سیره معصومین کلنگزنی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با افتتاح این ایستگاه تلویزیونی در راستای صرفهجویی، اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از انرژی برق 10 ایستگاه تیپ 10 وات و 50 وات جمعآوری خواهد شد.

بازوند اظهار کرد: این ایستگاهها در مناطق پیریجت، چغاهروش، پادگان باباعباس، زرین چغا، دربند، کمالوند، ریمله، تجره و... قرار دارند که هیچ کدام جاده دسترسی ندارند و به دلیل داشتن هزینه زیاد، جمعآوری خواهند شد.

محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای لرستان در این مراسم گفت: رسانه ملی به دنبال پیروی از راه و سیره معصومین(علیهم السلام) بوده و هدفی جز نشر و ارتقاء معارف دینی ندارد.

وی عنوان کرد: امروز در این مکان شاهد کلنگ زنی ایستگاه پرقدرت یک کیلو وات فرستنده تلویزیونی و اف ام رادیویی و استودیوی شیشه ای هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان ادامه داد: در راستای صرفه جویی و اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از انرژی برق با راه اندازی این مرکز ۱۰ ایستگاه تیپ ۱۰ وات و ۵۰ وات را جمع آوری خواهند شد.

بازوند با بیان اینکه دو ایستگاه خضر و کمرسیاه نیز تجمیع و به عنوان رزرو در آینده خواهند بود، تصریح کرد: استاندار در تملک زمین این ایستگاه که چهار هزار متر مربع است کمک های زیادی به ما کرده و در حوزه عمرانی آن نیز کمک های خوبی به ما خواهند کرد.

وی افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تقاضا داریم هم در پیوستی بودجه و هم بودجه ریزی آینده به بخش رسانه توجه بیشتری داشته باشند تا در برابر جنگ نرم وجنگ نابرابر نظام سلطه پیروز و موفق باشیم

نظر شما