مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر معرفی شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۶:۰۷
کد خبر: ۳۲۰۱۹۶
مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر معرفی شد
بتول شریف زاده در مراسمی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، فرماندار پلدختر و جمعی از کارشناسان این اداره به عنوان مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر معرفی شد

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری برنا از پلدختر ، فرماندار پلدختر با بیان این که کانون پرورش فکری، نقش مهمی در تربیت اسلامی کودکان دارد اظهارداشت: این کانون از جمله نهادهای مهم هنری بوده که با فعالیت و برنامه های خاص خود می تواند ، نقش موثری در آینده کودکان و نوجوانان داشته باشد .

قدرت اله ترابی نژاد روز پنج شنبه در مراسم معارفه مدیر جدید کانون افزود:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، جایگاه مهم و ارزشمندی در تربیت اسلامی کودکان دارد و برای نظام آموزشی کشور یک فرصت است که نباید از آن غفلت کرد.

فرماندار پلدختر ، نقش موثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ارتقای سطح خلاقیت و شخصیت کودکان و نوجوانان بی بدیل دانست وبیان کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید ، امید است که فعالیت های خوب فرهنگی و هنری در این نهادها در راستای پرورش آینده سازان کشور و ایجاد محیطی سالم برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه باشد .

در ادامه این مراسم ، محمد جواد محمدی مدیر کل کانون استان ، "بتول شریف زاده" را به عنوان مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پلدختر معرفی و از خدمات 36 ماهه "اکرم سیفی" مدیر سابق این کانون قدردانی کرد.

بتول شریف زاده ، مدیر جدید کانون شهرستان ، کارشناس ارشد رشته مدیریت آموزشی ، 11 سال سابقه مسوولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر را در کارنامه خود دارد

پلدختر – خبرنگارخبرگزاری برنا– احسان  مهرابی:

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز