سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان منصوب شد

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۷:۲۲:۱۶
کد خبر: ۳۲۱۵۲۰
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان منصوب شد
طی مراسمی با حضور مشاور و مدیرکل حوزه معاون وزیر جهاد کشاورزی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان منصوب شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، با حضور مشاور و مدیرکل حوزه معاون وزیر جهاد کشاورزی، مهدی ملکی به عنوان سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ استان لرستان منصوب شد و با بازنشستگی مدیرعامل قبلی این شرکت موافقت شد.

در این مراسم سرپرست جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان به بیان رئوس برنامه های خود پرداخت و اظهار داشت: با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت تلاش خواهد شد جایگاه شرکت غله استان را ارتقاء داده و با حذف مسائل حاشیه ای و مطابق با اسناد بالادستی و شاخص های اقتصادی و عمومی موجبات رضایتمندی مردم استان فراهم شود.

مهدی ملکی بالابردن کیفیت آرد، نان و گندم استان را از اولویت های برنامه های کوتاه مدت خود دانست و افزود: سعی خواهیم کرد با اطلاع رسانی لازم و گسترش کمی و کیفی نظارت ها در حوزه آرد و نان که از مطالبات عمده مردم لرستان است مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم نیروی انسانی ارزشمندی در مجموعه شرکت غله استان قرار دارد هرچند که بدنه کارشناسی و حوزه تخصصی این شرکت نیازمند ترمیم است.

سرپرست جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی کردن بسته گندم آرد و نان را از برنامه های بلند مدت خود برای مدیریت در شرکت غله استان دانست و گفت: اصلاح فرآیند های جاری و ارتقاء کیفیت آرد و نان مد نظر خواهد بود.

ملکی افزود: امیدواریم با مساعدت مسئولین شرکت بازرگانی دولتی و مسئولین استان شاهد بروز تحولات قابل توجهی در عرصه خدمت رسانی شرکت غله لرستان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز