مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

۱۰۹روستای لرستان امسال از نعمت گاز برخوردار شدند

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۱:۴۱
کد خبر: ۳۲۳۱۳۴
۱۰۹روستای لرستان امسال از نعمت گاز برخوردار شدند
مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به روند شتابان گازرسانی در این استان گفت: در حال حاضر 665 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که 139 روستا در سال گذشته و 109 روستا نیز در شش ماه نخست امسال از گاز بهره مند شدند .

به گزارشی خبرگزاری برنا لرستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حشمت اله شمس خرم آبادی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به 216 روستای استان در حال اجراست، افزود: با گازرسانی به این روستاها بیش از 13 هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد .
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 99درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره مند هستند و 6060 درصد جمعیت روستائی نیز از گاز استفاده می کنند که طی امسال و سال آینده با گازرسانی به شمار بیشتری از روستاهای استان این رقم از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت .
شمس خرم آبادی یادآور شد: در دو سال اخیر شرکت گاز لرستان تلاش وافری برای توسعه گازرسانی به نقاط مختلف استان از جمله روستاها انجام داده و این روال در سالهای آتی نیز ادامه خواهد داشت .
وی افزود: یکی از مشکلات عمده شرکت گاز ممانعت گاه و بیگاه روستاییان از اجرای شبکه های گاز است و در صورت همکاری مردم روند گازرسانی شتاب بیشتری می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز