رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان:

دستگیری سوداگران مرگ در بروجرد با بیش از دو کیلوگرم هروئین

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۷:۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۲۳۲۴۲
دستگیری سوداگران مرگ در بروجرد با بیش از دو کیلوگرم هروئین
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان ،از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف مقدار 2 کیلو و 900گرم مواد مخدر از نوع هرویین در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ،سرهنگ" هبت اله فرخی" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر  قاچاقچی مواد مخدر در بروجرد در امر تهیه و توزیع موادمخدر  فعالیت دارند ، شناسایی و پیگیری موضوع با هماهنگی مقام قضایی بصورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه بامواد مخدراستان ،قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:دو اکیپ از مأموران موادمخدراستان با همکاری مواد مخدر بروجردبا انجام یک سری کار اطلاعاتی خودروی حامل مواد را در سطح شهر متوقف و یک نفر را دستگیر کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:در بازرسی اتوبوس توقیفی ، مقدار 2کیلو و900 گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد:متهم به یگان انتظامی انتقال و در بازجویی های فنی اعتراف کرد با همدستی یک نفر اقدام به این کار نموده که  وی نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

"فرخی" در پایان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست:در صورت مشاهده فعالیت سوداگران مرگ با اطلاع بموقع و تماس با مرکز 110 پلیس را در جهت شناسایی و دستگیری مجرمان یاری نمایند.

 

 

سارق محتویات خودرو با 10 فقره سرقت در دورود

 فرمانده انتظامی شهرستان دورود لرستان،از دستگیری سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت محتویات خودرو دراین شهرستان خبر داد.

 سرهنگ" هدایت الله حسنوند " در تشریح این خبر گفت :در پی چند فقره سرقت محتویات خودرو در دورود، تیم ویژه ای در این خصوص  تشکیل و تحقیقات جامع جهت شناسایی سارق آغاز شد.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی ،مأموران آگاهی با شناسایی سارق در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

"حسنوند" در خصوص شیوه سرقت سارق، گفت:متهم با پرسه زدن در کوچه ها و شناسایی خودروهای بلاصاحب و فاقد سیستم ایمنی اقدام به بازکردن درب خودرو و به سرقت بردن محتویات آن کرده که با هوشیاری همکاران آگاهی پرونده سرقت وی پایان و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اینکه، سارق تاکنون به 10 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است، به شهروندان توصیه کرد: از حمل وجه نقد به جز در موارد ضروری خودداری و از رها نمودن وسیله نقلیه خود در معابر حتی برای لحظه ای کوتاه و حتی المقدور از گذاشتن اشیاء قیمتی داخل اتومبیل، خودداری نمایند.

وی در خاتمه با بیان این که  رعایت ساده‌ترین نکات ایمنی و پیشگیرانه می‌تواند از بروز سرقت جلوگیری کند،از مالکان وسایل نقلیه خواست محل امن و مطمئنی هم چون پارکینگ برای پارک خودروی خود، انتخاب کنندتاشاهد سرقت خودرو یا وسایل و محتویات داخل آن نباشند.

 

 

رسالت رسانه، رشد فرهنگ عمومی و ایجاد روحیه وحدت در جامعه

فرمانده انتظامی دلفان لرستان گفت: رسالت رسانه ،رشد فرهنگ عمومی و ایجاد روحیه وحدت در جامعه است.

سرهنگ "علی نجات کرمی"در نشست با مدیران و خبرنگاران رسانه های شهرستان دلفان، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش رسانه های جمعی در انعکاس به موقع اخبار، فعالیت ها و اهداف پلیس به ویژه در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی اقشار جامعه، گفت: شغل خبرنگاری یکی از مشاغل پر مخاطره بوده و دارای جایگاه و شأن بسیار ارزشمندی در جامعه است و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: امروزه، مدیریت افکار عمومی در پیشگیری از وقوع جرایم،بسیار مهم و ضروری است و برای داشتن امنیت پایدار در جامعه، آگاه سازی و اطلاع رسانی حرف اول را می زند و پلیس با پی بردن به این مقوله هوشمندانه وارد این عرصه شده و موفق بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خبرنگاران با فرهنگ سازی در جامعه می توانند نقش و سهم بالایی در تحقق اهداف پیشگیرانه، کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم ایفا کنند؛ رسالت رسانه، رشد فرهنگ عمومی و ایجاد روحیه وحدت در جامعه است.

کرمی با بیان این که بدون تردید اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی شهروندان می تواند در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی موثر باشد،گفت:خبرنگاران بهترین افرادی هستند که می توانند در این زمینه پیشگام باشند و رسالت کاری خود را به نحو مطلوب انجام دهند زیرا پلیس و خبرنگار درایجاد احساس امنیت، توسط مردم نقش برابر دارند.#

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز