رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

۲۹.۵ میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی لرستان اختصاص یافت

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۲۸۵۷۳
۲۹.۵ میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی لرستان اختصاص یافت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 29.5 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی لرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، مهندس مهرداد غضنفری در کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه بعد از عملکرد سال گذشته بخش کشاورزی از صندوق توسعه ملی، تقسیمبندی فاز اول اعتبارات این صندوق برای لرستان خوب دیده شده است، اظهار کرد: هر چند در فاز اول ابلاغی، سهم بالایی نبود.

وی ادامه داد: تاکنون 29.5 میلیارد تومات از صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی استان اختصاص یافته که از این میزان، 7 میلیارد تومان سهمیه ایثارگران است.

غضنفری با تأکید بر اینکه بازپرداخت این تسهیلات سه ساله عنوان شده بود و این امر عدم رغبت متقاضیان را به دنبال داشت، تصریح کرد: با پیگیریهای انجام شده زمان بازپرداخت این تسهیلات به 7 سال رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه در ابتدا زمان بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی سه ساله اعلام شده بود عنوان کرد: این امر باعث عدم استقبال افراد برای اخذ تسهیلات صندوق بود لذا با پیگیری های صورت گرفته زمان بازپرداخت تسهیلات این صندوق به هفت سال تغییر کرد.

غضنفری اضافه کرد: تا کنون حدود ۲۱ میلیارد تومان از ۳۰ میلیارد تومان سهم لرستان به بانک های استان ابلاغ شده که حدود چهار میلیارد تومان آن مصوب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: برای 5 طرح عمده، 255 میلیارد تومان درخواست کردیم که بیشتر این طرحها در گلخانه، شیلات تأمین آب و انتقال آب به مزارع است که همه آنها جزو صنایع تکمیلی در نظر گرفته میشود.

وی یادآور شد: سهم ایثارگران نیز به بانکها اعلام شده در قالب 7 میلیارد تومان و این افراد به بانک عامل معرفی تا روال جذب آن انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز