ادای احترام مسئولان سپاهان به شهید شاخص جامعه ورزش کشور

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۸۹۱۹
ادای احترام مسئولان سپاهان به شهید شاخص جامعه ورزش کشور
در اقدام فرهنگی از سوی باشگاه سپاهان، پیراهن منقش به امضای بازیکنان و جام نمادین این باشگاه به خانواده شهید حسن فقیهی جویباری، شهید شاخص جامعه ورزش کشور، اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، با همراهی مسئولان فرهنگی ورزشی استان مازندران با حضور در گلزار شهدای شهرستان جویبار، به مقام شامخ شهدا و شهیدحسن فقیهی جویباری شهید شاخص ورزش کشور ادای احترام کرد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام قلی‌پور، امام جمعه بابلسر و استاد قشر بسیج ورزشکاران، سرهنگ بابایی، فرمانده سپاه جویبار، سرهنگ افشار، مسئول بسیج ورزشکاران و بریمانی، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور داشتند پیراهن باشگاه سپاهان منقش به امضای بازیکنان این تیم و همچنین جام نمادین این باشگاه تقدیم خانواده شهید فقیهی شد.

حجت‌الاسلام قلی‌پور در این مراسم گفت: شهدا به گونه‌ای زیستند که لایق دریافت ارزشمندترین مدال، که مدال شهادت است شده‌اند و نام شهدای ورزشکار همواره در آسمان هدایت می درخشد.

امام جمعه بابلسر افزود: اگر امروز به تکریم از خانواده شهدا ایستاده‌ایم، محصول نگاه فاخر و زیبای باشگاه سپاهان است و پیام این برنامه فرهنگی ورزشی این است که بگوییم قهرمانان واقعی شهدا هستند.

او با تمجید از اقدام ارزشمند مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی سپاهان تاکید کرد: ادب و تواضع دکتر ساکت و مسئولان باشگاه سپاهان در احترام به خانواده شهدا قابل ستایش است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی سپاهان نیز در این مراسم فرهنگی ورزشی گفت: به نمایندگی از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان به دست بوسی خانواده شهدا و شهید حسن فقیهی جویباری آمده‌ایم.

محمدرضا ساکت با تاکید بر احترام جامعه ورزش به خانواده‌های شهدا بیان داشت: آمده‌ایم بگوییم، آنچه مردم ایران را فارغ از مرزها و سلیقه‌ها، بهم پیوند زده همین خون شهیدان است و شهدا ما را برای حفاظت از آرمان‌های مشترک هم قسم کرده اند.

یادآور می‌شود سپاهان اصفهان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱ امشب میهمان تیم فوتبال نساجی مازندران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز