آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۳ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۳۴۱۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۳ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا 3 خرداد ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ ۱۰۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری، ۱۱۷ بیمار ترخیص شدند و متاسفانه ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۸۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۱۰۰ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۳۴۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: خوشبختانه امروز هیچ فردی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران فوت نشد.

موسوی ادامه داد: ۸۲ بیمار با علائم تنفسی حاد اکنون در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۷ بیمار کرونایی جدید و ترخیص ۱۷ بیمار، شمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او افزود: متاسفانه ۲ نفر در ۲۴ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان خود را از دست دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز