آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۴۶۵۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا 28 خردادماه اعلام شد .

به گزارش برنا، ۶۸ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲ تن نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵۵ بیمار جدید مشکوک به کرونا ویروس شبانه روز گذشته در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۴۹ نفردر این مدت با بهبودی مرخص شدند.

او شمار بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های حوزه مازندران را ۲۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۴ بیمار با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از فوت یک بیمار کرونایی، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد.

دکتر جلالی ریئس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به بستری بودن ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته و نیز ترخیص ۹ بیمار با بهبودی نسبی از چهار مرکز درمانی تحت پوشش در این مدت، گفت: در حال حاضر ۹۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان بسترى و ۳۱ بدحال با وضعیت وخیم تنفسی، در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: یک همشهری بابلی در همین مدت بر اثر ابتلا به کروناویروس جان باخت.

 

نظر شما