آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۲ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۶۳۲۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۲ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا 22 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛  با بستری شدن ۲۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این استان با افزایش ۱۰۰ نفری در مقایسه با دیروز به  هزار و ۳۱۵ نفر رسید که  ۲۰۹ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۱۸۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند

شبانه روز گذشته ۶ هم استانی نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۷ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۱۵۰ نفر ترخیص شدند، گفت: ۱۰۶۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: ۱۷۶بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، بر تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۶۰ بیمار کرونایی جدید در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۳۶ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز