آخرین گام برای اجرای چمن طبیعی در ورزشگاه خاطره‌انگیز مازنی‌ها؛

رنگرز: عملیات اجرای پروژه چمن طبیعی شهید وطنی قائمشهر در هفته پیش‌رو آغاز خواهد شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۷:۲۸:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۴۷۴۶
رنگرز: عملیات اجرای پروژه چمن طبیعی شهید وطنی قائمشهر در هفته پیش‌رو آغاز خواهد شد
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش برنا مازندران؛ مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به آخرین اقدامات برای اجرای عملیات پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بیان داشت: پس از اجرای فرآیند قانونی انتخاب مشاور و پیمانکار پروژه‌ احداث چمن طبیعی این ورزشگاه، عملیات اجرایی از هفته پیش٬رو با سرعت آغاز خواهد شد.

رنگرز با اشاره به انجام مراحل قانونی ترک تشریفات اظهار داشت: از حمایت و مشاوره‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بویژه از شکیبایی و متانت مردم شریف و ورزش‌دوست، خاصه هواداران پرشور و باتعصب تیم محبوب نساجی مازندران به‌عنوان تنها نماینده‌ استان مازندران در لیگ برتر کشور و همچنین نقش بسیار مؤثر استانداری مازندران در این دستاورد بزرگ ورزش استان تقدیر و تشکر خالصانه دارم.

وی افزود: همزمان با این مهم، تدابیر لازم در خصوص مذاکره با پیمانکار٬ دیگری جهت جمع‌آوری و انتقال چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی به نقطه‌ای دیگر به‌منظور ایجاد زمین مناسب برای تیم‌های پایه نساجی و شهرستان قائمشهر اتخاذ و به اجرا درآمده است.

رنگرز همچنین اظهار داشت: قطعا همکاری و همدلی مسئولین و نمایندگان عزیز در هر امری بویژه اجرای چنین پروژه‌هایی بسیار اثربخش بوده که در این راستا از همه آنهایی که برای خواست مردم و هواداران تلاش کردند سپاسگزارم.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ نساجی مازندران بیان داشت: امیدوارم به‌زودی در کنار هواداران عزیز شاهد پیروزی‌ها و افتخارآفرینی‌های باشگاه محبوب‌مان در مستطیل سبز استادیوم شهید وطنی باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز