بانوی دوچرخه سواری، که گردشگری را ترویج می کند؛

بهناز هدایت : هدفم تشویق بانوان به ورزش و معرفی جاذبه های گردشگری ایران است

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۴۱۳۳
بهناز هدایت : هدفم تشویق بانوان به ورزش و معرفی جاذبه های گردشگری ایران است
بهناز هدایتی بانوی دوچرخه سواری است که با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به گردشگران خارجی و تشویق بانوان به ورزش، مسافت 20 استان را رکاب خواهد زد و اکنون به شهر ساری رسید ...

به گزارش برنا مازندران، بانوی دوچرخه سواری که با هدف تشویق بانوان به ورزش و معرفی جاذبه‌های گردشکری ایران برای گردشگران خارجی پا به رکاب شد با عبور از چند شهر وارد ساری ساری شد.

بهناز هدایتی که از تاریخ ۴ مهرماه و از شهر اردبیل، دوچرخه سواری دور ایران خود را با هدف تشویق بانوان به تحرک و ورزش در دوران کرونا و معرفی جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف کشور آغاز کرد ، پس از عبور از شهرهای مختلف ، وارد ساری شد .

وی در تشریح برنامه فرهنگی و ورزشی خود گفت: در مدت ۱۱ روز گذشته، ۶۳۰ کیلومتر را رکاب زده‌ام تا امروز در شهر زیبا و تاریخی ساری که پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ است، جاذبه‌های این شهر را به گردشگران خارجی معرفی کنم .

هدایتی افزود: این تور دوچرخه سواری با عبور از ۲۰ استان کشور طی ۹۰ روز با پیام تشویق بانوان به تحرک و ورزش در ایام محدودیت های کرونا و معرفی جاذبه های گردشگری ایران به پایان خواهد رسید.

این مدرس دانشگاه در ادامه افزود : پنج سال است که در حوزه راهنمای گردشگران خارجی فعالیت می کنم و اعتقاد دارم بسیاری از ظرفیت های گردشگری ایران مغفول مانده است و این دغدغه همیشگی ام بوده که اقدامی در این زمینه داشته باشم و انتخاب ساری بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو این ضرورت را گوشزد می کند که معرفی مناسبی از این شهر زیبا و تاریخی داشته باشیم.

هدایتی با اشاره به اهمیت فعالیت ورزشی بانوان برای توسعه سلامتی در جامعه گفت: در کنار فعالیت‌های علمی و فرهنگی، مربی دوچرخه سواری هستم و بصورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنم. دوچرخه سواری ورزش سبز و حامی محیط زیست است که در آرامش روحی روانی و سلامتی جسمی بسیار حائز اهمیت است .

وی به بانوان توصیه کرد؛ با توجه به محدودیت‌هایی که شیوع کرونا تحمیل کرده است، می‌توانند با انجام فعالیت های ورزشی و نرمش حتی در منزل با اضافه وزن و بیماری های مرتبط با آن مقابله کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز