عالیشان: عادل غلامی روزهای بیاد ماندنی برای والیبال ایران رقم زد

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۴۲۴۰۳۲
عالیشان: عادل غلامی روزهای بیاد ماندنی برای والیبال ایران رقم زد
عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با حضور در رقابت هراز آمل و سایپا از عادل غلامی تجلیل بعمل آورد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه دیدار لبنیات هراز آمل و سایپا تهران به تقدیر و تجلیل از «عادل غلامی» پرداخت.

تیم‌های سایپا و لبنیات هراز آمل در هفته هجدهم لیگ برتر  والیبال  در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفته‌اند.
پیش از این دیدار از عادل غلامی، ملی‌پوش سابق  والیبال  ایران که به تازگی از دنیای  والیبال   خداحافظی  کرده است، تقدیر شد.
عادل عالیشان سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان استان مازندران هم در دیدار با «عادل غلامی» او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ  والیبال  دانست و بیان کرد: از تمامی زحمات و تلاش‌های خالصانه‌ این ورزشکار ارزشمند که در راه پیروزی و موفقیت‌های تیم‌های ملی و باشگاهی  والیبال  داشته تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی ادامه داد:  والیبال  ایران از «عادل غلامی» و لحظاتی به یادماندنی ای که به ثبت رسانده خاطرات شیرینی دارند و قطعا با استفاده از تجربیاتی که دارد در آینده می‌توانیم شاهد  عادل غلامی  های زیادی در استان مازندران باشیم.
عالیشان افزود: قطعا تجربیات ارزشمند این سال‌های  عادل غلامی  در آینده به  والیبال  استان و کشور در امور فنی و حتی مدیریتی کمک خواهد کرد.
عادل غلامی  نیز در حاشیه این مراسم، گفت: از کسانی که این مراسم را برای بنده تدارک دیدند تشکر می‌کنم. خاطرات زیادی در این سال‌ها دارم و خیلی خوشحالم که اینجا  خداحافظی  کردم. امیدوارم این شهر سالیان سال والیبالیست‌های خوبی را به کشور معرفی کند.
او در ادامه بیان کرد: مازندران شهری والیبالی است و عاشقانه برای این شهر بازی کردم. مردم هم به من محبت داشتند. امیدوارم در این سال‌ها توانسته باشم دل مردم را شاد کنم و نام بزرگ مازندران را در دنیا به صدا دربیاورم.
لازم به ذکر است؛ عادل غلامی، سابقه پنج بار قهرمانی در لیگ برتر  والیبال  با تیم‌های کاله و بانک سرمایه را دارد و در رده ملی نیز دو مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز