امام جمعه قائمشهر در دیدار با کارکنان شهرداری تاکید کرد:

نتیجه استقامت و مدیریت تیم مذاکره کننده هسته ای، سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی است

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹:۲۰
کد خبر: ۲۷۵۰۹۰
نتیجه استقامت و مدیریت تیم مذاکره کننده هسته ای، سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نتیجه استقامت و مدیریت تیم مذاکره کننده هسته ای را سربلندی، عزت و افتخار برای ایران اسلامی دانست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نتیجه استقامت و مدیریت تیم مذاکره کننده هسته ای را سربلندی، عزت و افتخار برای ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، در دیدار با مدیران و کارکنان شهرداری قائمشهر خاطرنشان کرد: حضور شما عزیزان در اینجا نمود عینی همدلی و همراهی است که بر پایه منویات مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به قیام مردم مسلمان یمن گفت: انقلاب صورت گرفته در کشور یمن برگرفته و الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران است.

وی فشار بر تیم مذاکره کننده هسته ای را بسیار سنگین دانست و از نتیجه حاصله گفت: نتیجه استقامت و مدیریت تیم مذاکره کننده هسته ای، سربلندی، عزت و افتخار برای ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان گوشه ای از فرمایشات امام راحل افزود: یاس از بیگانه قدرت داخلی را افزایش می دهد ولی متاسفانه ضعف در مدیریت داخلی نتوانسته اعتلای مردم ایران را در جهان به اثبات رساند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دین باوری، خدامحوری و دوری از خود بزرگ بینی، غرور، تکبر و نخوت از وسایل خدمت به مردم است و الحمدالله اعضای شورای شهر و شهردار این خصائل را به وفور دارند. ما وامدار مردم هستیم و باید دین خود را به آنان ادا کنیم. باید نسبت به مردم احساس وظیفه کرده و به پیام مردم پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: احترام به ارباب رجوع باید سرلوحه برنامه های کاری روزانه قرار بگیرد و آنان را مورد تکریم و احترام قرار دهیم. حتی می توان پاسخ منفی را با ادب و نزاکت ارائه کرد.

معلمی در بخش دیگری از بیانات خود افزود: انجام خواسته مهم نیست بلکه مهم رفتار است. باید با ارباب رجوع با تکریم برخورد کنیم. وسوسه گری و خناسی در جامعه وجود دارد. یک مدیر خوب زمانی موفق است که مجموعه ای همراه داشته باشد. شرایط موفق به یک نفر مربوط نیست بلکه عزت و افتخار به مجموعه برمی گردد. شکست و پیروزی متعلق به همه است و ما همه باید در افتخارات و شکست ها احساس مسئولیت کنیم. همه احساس تکلیف، وظیفه و در هر جایگاهی که هستیم ادای دین کنیم.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فرصت های زندگی زودگذر است و باید قدر آن دانست. باید از ما به نیکی یاد کنند. ای بسا که فرصت از دست می رود و افسوس برجای می ماند. باید یادگاری خوبی از خود به جای بگذاریم. مردم عوارض پرداخت می کنند و منتظر اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری هستند.

وی از هماهنگی و همکاری خوب مدیریت شهری به خصوص فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار قدردانی کرد و افزود: چند اقدام کوچک و بزرگ در شهر می تواند مردم را به اقدامات شهرداری امیدوار کند. بازگشایی باقی مانده حریم راه آهن یکی از دغدغه های ترافیکی شهر است که می تواند کارگشا باشد. مرمت و بازپیرایی پیاده روی میدان طالقانی، نرده کاری چهارراه های منتهی به میدان طالقانی و... اقداماتی است که می تواند اعتماد مردم را به مدیریت شهری افزایش دهد.

وی در خاتمه گفت: کاری کنیم که مردم به شما و به ما اعتماد بیشتری کنند.عملکرد خوب و رضایت مردم از شما زمینه اعتماد را فراهم می آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز