طی بیانیه ای توسط شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان آمل عنوان شد:

دعوت به حضور پرشور مردم در انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۴:۱۵
کد خبر: ۳۷۶۵۱۰
دعوت به حضور پرشور مردم در انتخابات
بدینوسیله از عموم مردم آگاه و شریف شهرستان آمل درخواست می کنیم که باحضور سبز خود زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان آمل طی بیانیه ای مردم را به حضور پر شور در انتخابات هفتم اسفند ماه دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

به نام خدا
مردم شریف و آگاه شهرستان آمل
اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی به عنوان بزرگترین مرجع قانونگذاری و نظارت بر تمامی امور جامعه برکسی پوشیده نیست. طبیعی است مجلسی قدرتمند و شجاع می تواند راه توسعه متوازن در جامعه را هموار کرده و برعکس مجلس ضعیف، کشور را دچار آسیب های جدی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و...... می کند که در دوره های اخیر شاهد آن بوده ایم.
براین اساس، شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور و بالتبع آن شورای هماهنگی شهرستان آمل، علیرغم ناملایمات و رد صلاحیت های گسترده نامزدهای اصلاح طلبان در آمل از جمله آقایان دکتر محمدحسین رضوی، مهندس یوسف شکری، دکتر رضا علی نژاد و سرکارخانم پروین؛ همچنان باقدرت تمام و باعنایت به جمیع جهات، آقای دکتر احمد خضرایی نامزد این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در آمل را به عنوان تنها نامزد مورد حمایت  شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل  و شورای عالی سیاستگذاری استان و کشور  معرفی می نماید. بدینوسیله از عموم مردم آگاه و شریف شهرستان آمل درخواست می نماییم که باحضور سبز خود زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم  آورند.
 
سید محسن نورانی
دبیر و سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان آمل

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز