مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد:

سفیران آگاهی و امید ، روزتان فرخنده و قلمت پاینده

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۸:۵۱
کد خبر: ۵۹۷۳۶۰
سفیران  آگاهی و امید ، روزتان فرخنده و قلمت پاینده
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛  محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت. در این پیام آمده است :

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار و بزرگداشت اصحاب رسانه ،  برگ زرینی در تقویم ملّی و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاش پرچم داران وادی قلم و آگاهی است. در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و فرهنگی جامعه و انتشار آنها فرآیندی بسیار دشوار و در عین حال ضرورى و حیاتى است. بی شک روز خبرنگار یاد آور عزم و همت مجاهدانه مردان و زنانی است که برای روایت حق و حقیقت، بیرق اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و با همتی بلند و اندیشه ای آزاد، مسیر اعتدال را با نگاهی عدالت محور می پیماید. مجاهدانی که در عمل به رسالت بزرگ خویش و حفظ حرمت قلم از نثار جان خود هراسی ندارند.

فرصت را مغتنم دانسته ضمن تقدیر از همت والای مجموعه خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان محمودآباد ، توفیقات روز افزون همه خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی مهین اسلامی را از خداوند مسألت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز