نشست رسانه‌ای جشنواره گل نرگس جویبار؛

اسد: جای جای مازندران دارای ظرفیت‌های فراوان است

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۵:۱۵
کد خبر: ۷۹۹۵۸۰
اسد: جای جای مازندران دارای ظرفیت‌های فراوان است
فرماندار جویبار در نشست رسانه‌ای جشنواره گل نرگس گفت: جای جای مازندران دارای ظرفیت‌های فراوان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از جویبار؛ نشست خبری سیدعلی اسد، فرماندار جویبار، در مورد جشنواره فرهنگی اقتصادی گل نرگس جویبار صبح امروز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست فرماندار جویبار  ضمن اظهار امیدواری در مورد ایجاد خیر و برکت این جشنواره افزود: جای جای مازندران دارای ظرفیت‌های فراوانی است و برگزاری این جشنواره بدین معنا نیست که فقط جویبار در زمینه پرورش گل نرگس ظرفیت دارد.

 اسد خاطرنشان کرد: جویبار قبلا در حوزه ورزش برند پایتخت کشتی شد و در بخش اقتصادی نیز دارای جمعه بازار سنتی است که همه هفته هزاران نفر از شهرهای مختلف استان و کشور به جویبار می‌آیند و امیدواریم با برگزاری جشنواره گل نرگس بتوانیم ظرفیت‌های بخش‌های کشاورزی و صنعتی جویبار را معرفی کنیم تا بتوانیم شهرستان جویبار را یک بار دیگر کانون توجه قرار دهیم که این امر باعث رونق اقتصادی در کسب و کار و باعث ایجاد شور و نشاط خواهد شد.

فرماندار جویبار عنوان کرد ٢۵ الی ٣٠ هکتار از اراضی جویبار زیر کشت گل نرگس است که این اراضی ۵٠ الی ۵۵ درصد کل اراضی زیر کشت استان را تشکیل می‌دهند.

اسد یکی دیگر از اهداف جشنواره را تشویق سرمایه‌گذاران به ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان معرفی کرد و افزود: در حال حاضر هر هکتار زمین زیر کشت گل نرگس ٦٠ الی ٧٠ میلیون ریال سودآوری دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی این مبلغ افزایش خواهد یافت.

وی در پایان اشاره کرد با توجه به محدودیت زمانی و اولین تجربه برگزاری، این جشنواره قطعا دارای نواقصی خواهد بود که با ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره در شهرستان پس از پایان آن جلساتی درمورد نقاط ضعف و قوت جشنواره و راهکارهای رفع آن برگزار خواهد شد.

محمد مدانلو، بخشدار مرکزی جویبار، نیز در این نشست با بیان اینکه ٦۵ غرفه نمایشگاه در حاشیه برگزاری این جشنواره به معرفی ظرفیت‌های کشاورزی، اقتصادی و صنعتی جویبار خواهند پرداخت افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت ١۵ روز سه‌شنبه ٢۵ دی ماه در محل میدان میوه و تره‌بار برگزار خواهد شد و شهروندان و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ٩ صبح الی ٢١ جهت بازدید از جشنواره مراجعه نمایند.

مدانلو همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی و جنگ‌های شادی و دعوت از هنرمندان و ورزشکاران مطرح در حاشیه این جشنواره خبر داد.

photo_2019-01-13_15-50-44

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز