با کسب ۱۳ رای؛

حمید بخشی به عنوان رئیس هیات تیراندازی مازندران انتخاب شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۵:۰۷
کد خبر: ۸۰۷۰۰۵
حمید بخشی به عنوان رئیس هیات تیراندازی مازندران انتخاب شد
انتخابات هیات تیراندازی مازندران با حضور مسئولان عالی فدراسیون تیراندازی و مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین اعضای مجمع انتخابات برگزار شد و رئیس این هیات برای مدت 4 سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ جلسه مجمع انتخابات هیات تیراندازی مازندران، با حضور علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی، حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای مجمع انتخابات و کاندیدای احراز پست ریاست هیات در محل سالن جلسات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

در پایان رای‌گیری، حمید بخشی که حدود 10 ماه به‌عنوان سرپرست این هیات در مازندران مشغول فعالیت بود با کسب 13 رای از 17 رای ماخوذه برای 4 سال سکاندار تیراندازی استان مازندران شد و کمال علیپور نیز 4 رای اعضای مجمع را کسب کرد.

حبیب حسین‌زادگان پس از اعلام آراء و معرفی رئیس جدید هیات تیراندازی مازندران، ضمن تبریک به فرد انتخاب شده گفت: امروز انتخابات خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم آقای بخشی بتواند تحولات خوبی در رشته ورزشی تیراندازی استان صورت دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به مسائل حساس زیست محیطی در مازندران، توسعه این رشته ورزشی را در استان حائز اهمیت دانست و افزود: امیدواریم با حمایت های فدراسیون تیراندازی شاهد رونق این ورزش در سطح استان مازندران باشیم.

علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی، نیز با تبریک به بخشی به سبب کسب آراء اعضای مجمع گفت: امیدواریم رئیس جدید با تلاش و جدیت بیش از پیش و استفاده از ظرفیت‌ها بتواند موانع و مشکلات پیش روی این هیات را برطرف سازد تا شاهد رشد و توسعه تیراندازی در مازندران باشیم.

دادگر با اعلام اینکه شاهد برگزاری انتخابات خوب و سالمی در این استان بودیم اظهار داشت: عدم رای‌آوری دلیلی بر عدم شایستگی افراد نیست و ما وظیفه داریم از هر کسی که رای آورد در فدراسیون حمایت کنیم.

وی ضمن تاکید دین اسلام و پیامبر (ص) بر یادگیری تیراندازی برای مسلمانان افزود: سفارش بزرگان دین نشان می‌دهد که این رشته ورزشی به دلایل بسیاری باید مورد توجه همه مسئولان امر قرار گیرد.

دادگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به کسب کرسی در فدراسیون جهانی تیراندازی گفت: با وجود رقبای سرسخت، توانستیم با کسب بیش از 150 رای این کرسی ارزشمند را برای جمهوری اسلامی ایران کسب نمائیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی در ادامه اظهار داشت: مازندران دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته تیراندازی است اما محدودیت‌هایی مانند تحریم و مسائل مالی موجب شد که ورزشکاران این استان به‌رغم شایستگی‌هایی که دارند از داشتن سلاح و مهمات خوب و مناسب محروم باشند.

وی افزود: باید استان مازندران به جایگاه واقعی خود در تیراندازی برسد و بدین منظور رئیس این هیات باید همکاری خود با اداره کل ورزش و جوانان را تقویت کند و از ظرفیت همه افراد برای تحقق اهداف بهره لازم را ببرد. چراکه در استان مازندران حفظ محیط زیست بسیار مهم است و با تبلیغ و توسعه این ورزش می‌توانیم از شکار بی‌رویه پرندگان و جانوران جلوگیری کنیم و در محافظت از حیات وحش استان موثر باشیم.

دادگر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، عدم ورود به حواشی و توجه به شهرستان‌ها را از درخواست‌های مهم خود از رئیس جدید هیات تیراندازی مازندران ذکر کرد و افزود: از مدیرکل محترم ورزش و جوانان، اعضاء و ورزشکاران تیراندازی درخواست دارم با توجه به عقب ماندگی‌های استان در این ورزش، به توسعه تیراندازی کمک کنند و از آنجایی که استاندار محترم نیز قول مساعد برای حمایت از تیراندازی داد، امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی این ورزش در مازندران باشیم.

اضافه می‌شود: در پایان این جلسه، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی، یک قبضه سلاح ورزشی به حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، اهداء کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز