عضو هیات رئیسه مجلس خبر داد؛

گام تعاملی مجلس با دولت برای ساماندهی بازار و حل مشکلات اقتصادی

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۷۰۹۵
گام تعاملی مجلس با دولت برای ساماندهی بازار و حل مشکلات اقتصادی
عضو هیات رئیسه مجلس رای مثبت نمایندگان به وزیر پیشنهادی صمت را بیانگر تعامل خانه ملت با دولت برای حل مشکلات اقتصادی و ساماندهی بازار دانست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به اینکه مجلس با رأی به وزارت رزم حسینی، گام دیگری برای تعامل با دولت در راه حل چالش های بنیادی عرصه اقتصاد برداشت، اظهار کرد: وزیر جدید باید با استفاده از ابزارهای کنترلی در اختیار و با نگاه اصولی به توانمندیهای منحصر بفرد داخل، مشکلات تولید و عرضه کالاهای موردنیاز مردم را سامان ببخشد.

کریمی فیروزجایی فقدان سازوکار نظارت قاطع بر بازار را مشکل جدی دانست وافزود: با توجه به فراوانی اجناس در بازار ،عدم نظارت جدی بر عرضه و گرانفروشی آنها  مهمترین چالش کنونی بازار است.

او ضرورت اتکا به دانش روز و استانداردهای جهانی در تولیدات داخلی را یادآورشد وافزود: دولت باید با تامین شرایط رقابت پذیری کالاهای داخلی ،رونق را به عرصه تولید بازگرداند.

دبیر هیات رئیسه مجلس عرصه اقتصاد را پرچالش ودر عین حال نیازمند تغییر رویکردمدیریتی دانست و افزود: سازو کار مدیریتی در عرصه اقتصاد باید مبتنی بر جهش تولید، تقویت پول ملی و ایجاد ارزش افزوده در نظام تولید باشد.

این نماینده مجلس عزم خانه ملت در کاهش و ساماندهی  مشکلات عرصه اقتصاد و معیشت مردم را جدی و قاطع خواند و یادآورشد: هم اکنون قوانین محوری و اثر بخش در کمیسیونهای برنامه و بودجه، اقتصادی و جهش تولید مجلس در حال بررسی و تدوین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز