عضو هیأت رئیسه مجلس:

مجلس یازدهم باید از نخبگان برای حل مشکلات مردم استفاده کند

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۷۱۰۲
مجلس یازدهم باید از نخبگان برای حل مشکلات مردم استفاده کند
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس یازدهم در تلاش است تا با تقویت ارتباط با قشرهای مختلف مردم بویژه نخبگان و فرهیختگان از نظرات آنان در تصمیم‌گیری‌های راهبردی بهره‌مند شود.

به گزارش گروه خبر خبر خبرگزاری برنا، علی کریمی فیروزجایی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان نمی‌توانند بدون مواجهه با مشکلات مردم و صرفا از اتاق کارشان به امور آنان رسیدگی کنند، گفت: مدیران باید با حضور میدانی در صحنه و آشنایی با مشکلات مردم در خصوص چگونگی حل آنها تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به بازدید میدانی روسای قوای مقننه و قضائیه از مناطق محروم افزود: این حضور موثر، سبب احصا مشکلات و چاره‌اندیشی آنها و نیز تعمیق پیوند مردم با مسؤولان می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با هدف بهبود فرآیند حل مشکلات اساسی کشور، روند ارتباط اجتماعی مسؤولان نیازمند اصلاح است، تصریح کرد: مسؤولان نمی‌توانند بدون مواجهه با مشکلات مردم و صرفا از اتاق کارشان به امور آنان رسیدگی کنند.

کریمی برکات حضور میدانی مسؤولان در صحنه مشکلات را متوجه انقلاب و کشور دانست و افزود: پیوستگی حضور مسؤولان در بین مردم آثار عمیق و ماندگاری در حل مشکلات و چالش های پیرامونی دارد

او همسویی مسؤولان و مردم را از دستاوردهای بی بدیل انقلاب دانست و افزود: مسؤولان در این زمینه باید به سلوک معمار کبیر انقلاب و رهبری معظم تاسی کنند.

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به فاصله‌گیری برخی مسؤولان از مردم خاطرنشان کرد: مسؤولانی که خود را از ارتباط با مردم به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب بی‌نیاز بدانند، به اشرافیگری روی می‌آورند.

او با تاکید بر برنامه مجلس یازدهم برای ارتباط با طیف‌های گوناگون مردم گفت: مجلس یازدهم در تلاش است تا با تقویت ارتباط با قشرهای مختلف مردم بویژه نخبگان و فرهیختگان از نظرات آنان در تصمیم‌گیری‌های راهبردی بهره‌مند شود.

عضو هیات رئیسه مجلس از دولت خواست تا در تداوم مسیر فعالیت خود به نیازهای عموم مردم  بویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه توجه کند و گفت: اجرای موفق طرح‌ها و برنامه‌های دولت در جامعه نیازمند همراهی و پشتیبانی مردم است.

نظر شما