بروجردی در دیدار با جمعی از شخصیت‌ها و فعالان سیاسی سوریه:

ایران از هیچ کوششی برای حمایت از دولت و ملت سوریه فروگذار نیست

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۱:۰۴
کد خبر: ۲۹۲۵۲۶
ایران از هیچ کوششی برای حمایت از دولت و ملت سوریه فروگذار نیست
جمعی از شخصیت‌ها و فعالان سیاسی سوریه با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، جمعی از شخصیت‌ها و فعالان سیاسی سوریه بعدازظهر امروز -24 خرداد - با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

علاالدین بروجردی در ابتدای این دیدار با تاکید بر تداوم حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی از دولت و ملت سوریه در قبال هجوم گروه‌های تروریستی گفت: قطعاً جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی برای حمایت از دولت و ملت سوریه فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه با تجلیل از ایستادگی و مقاومت ملت و دولت سوریه در طول سالیان گذشته در مبارزه علیه تروریسم افزود: با عنایات الهی ملت مقاوم سوریه شرایط دشوار کنونی را پشت‌سر گذارده و قوی‌تر و استوارتر از گذشته در تعاملات منطقه و جهان حضور خواهند داشت.

بروجردی در بخش دیگری از سخنانش با بیان ایستادگی و پایداری ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله گفت: همانند سالیان گذشته ملت سوریه با ایستادگی و مقاومت سرانجام دشمنان خود را شکست خواهد داد.

وی در پایان تاکید کرد:‌جمهوری اسلامی ایران همچنان در کنار دولت و ملتن سوریه ایستاده و خواهد ایستاد.

در ادامه این دیدار محمدحسین راغب نماینده مجلس سوریه با قدردانی از حمایت‌های مردم ایران در سال‌های گذشته از ملت سوریه در شرایط دشوار و سخت گفت: ایران تنها امید ملت‌های مظلوم منطقه در مقابل هجوم عناصر تروریست وابسته به رژیم صهیونیستی و همپیمانان منطقه‌ای‌اش می‌باشد.

وی سپس با تشریح گوشه‌ای از اقدامات وحشیانه گروه‌های تروریستی در کشتار مردم بی‌دفاع سوریه افزود: عربستان و ترکیه با سرازیر کردن تسلیحات و حمایت‌های مالی گسترده از تروریست‌ها در جنایات آنها علیه مردم سوریه سهیم هستند و این جنایت‌ها هیچگاه از حافظه تاریخی ملت سوریه زدوده نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز