داورزنی در گفتگو با برنا:

شاهد حضور قدرتمند ورزشکاران در جاکارتا خواهیم بود/هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد/مشکلی برای اردوهای تدارکاتی و حضور قدرتمندانه تیم والیبال و فوتبال نداریم

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۵:۰۴
کد خبر: ۷۰۶۷۷۲
شاهد حضور قدرتمند ورزشکاران در جاکارتا خواهیم بود/هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد/مشکلی برای اردوهای تدارکاتی و حضور قدرتمندانه تیم والیبال و فوتبال نداریم
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به حمایت مجلس و هماهنگی خوبی که بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد، شاهد حضور قدرتمند کاروان اعزامی به جاکارتا هستیم.

«محمدرضا داورزنی»، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه نشست مشترک فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و مسئولین وزارت ورزش به خبرنگار خبرگزاری برنا  گفت: در جلسه امروز با نمایندگان محترم مجلس، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص کاروان اعزامی به مسابقات جاکارتا با حضور ریاست محترم کمیته ملی المپیک، دبیرکل و سرپرست مسابقات ارائه شد.

او گفت: در این جلسه اعضای وزارت ورزش، معاونین محترم و مدیران کل دفتر مشترک و برنامه ریزی حضور داشتند که همه این افراد عضو ستاد بازی های آسیایی هستند.

داورزنی افزود: از ماه‌ها قبل ستاد بازی های آسیایی شکل گرفته و برنامه فدراسیون‌ها اخذ شده است. فدراسیون‌ها تک‌ به‌ تک برنامه‌های خود را انجام داده و مشخص شده که با چه ظرفیتی، چه کاروانی و چه تعداد ورزشکار به جاکارتا می رویم. در این راستا فدراسیون ها از ماه ها قبل برنامه‌های خود را تنظیم کرده و اجرایی می کنند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از برنامه های فدراسیون ها حمایت می کند، افزود: امروز گزارشی در فراکسیون ورزش خدمت نمایندگان محترم مجلس ارائه شد که پاسخگویی به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان را به جلسه مشترک بعدی موکول کردیم.

او گفت: در جلسه مشترک بعدی هم گزارشی برای ۲۰۲۰ و مسابقات المپیک نوجوانان که در آرژانتین برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد. همچنین سوالات مربوط به اقدامات وزارت ورزش در استان ها و  همچنین میزان کسب منابع از ۲۷ درصد از ارزش افزوده ارائه خواهد شد. گزارش درخواستی نمایندگان در این باره به جلسه بعدی موکول شد.

داورزنی بیان کرد: این جلسه بیشتر حول اعزام ورزشکاران به جاکارتا بود. سرپرست کاروان گزارشی از مجموعه تیم‌ها، سابقه مسابقات از گذشته تا به امروز، مقایسه اجمالی حضور در مسابقات آسیایی، ترکیب بانوان و آقایان و همچنین جایگاهی که در چندین دوره کسب کرده ایم، ارائه شد.

او تصریح کرد: با توجه به حمایت مجلس و هماهنگی خوبی که بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد، شاهد حضور قدرتمند کاروان اعزامی به جاکارتا هستیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: در سایر رشته ها مثل فوتبال که عازم جام جهانی است و همچنین مسابقات جهانی لیگ والیبال که شهریور ماه در بلغارستان و ایتالیا برگزار می‌شود، با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد مشکلی از بابت اردوهای تدارکاتی و حضور قدرتمندانه ورزشکاران ایرانی نخواهیم داشت.

نظر شما