سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

پس از تعیین تکلیف برجام، CFT بررسی خواهد شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۳:۴۲
کد خبر: ۷۱۷۳۱۳
پس از تعیین تکلیف برجام، CFT بررسی خواهد شد
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر منتظر نظر اتحادیه اروپا نسبت به برجام هستیم و با موافقت دولت بررسی لایحه CFT دو ماه به تعویق افتاد.

«حسن نوروزی»، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص پیامک های تهدید آمیز که اخیرا برای نمایندگان فرستاده شده گفت:  علیرغم  اینکه بنده نظرات خود را به صورت شفاف و تند مطرح می‌کنم تا به الان پیامک تهدید آمیزی برای من فرستاده نشده است.

او در خصوص موضوع CFT و بررسی آن در مجلس گفت: این لایحه مخالفان و موافقان زیادی داشت و نظرات متفاوتی در این باره مطرح شد. در حال حاضر منتظر نظر اتحادیه اروپا نسبت به برجام هستیم و با موافقت دولت بررسی لایحه CFT دو ماه به تعویق افتاد.

این نماینده مجلس با انتقاد از برگزاری تجمعات تصریح کرد: مسئولین به صورت آنلاین در اختیار مردم هستند و نیازی به تعیین محل مخصوص برای اعتراض نیست. اما چنانچه این تجمعات برگزار شود، باید کنترل شده و امنیت جانی معترضین لحاظ شود. همچنین باید مجوزهای لازم از سوی وزارت کشور صادر شود.

او برای مثال به حضور وزیر بهداشت در بیمارستان های منطقه رباط کریم و  بهارستان و رسیدگی به مشکلات آنها و اعتراض مردم اشاره کرد و گفت: اینگونه نیست مسئولین ما محبوس باشند و کسی نمی تواند حق اعتراض داشته باشد. وزیر بهداشت در رباط کریم حضور یافت و مردم به راحتی به بیان انتقادات خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز