نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی:

ایران همیشه آماده مذاکره است/ نمی توان روی حرف های ترامپ حساب کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۵:۵۲:۰۳
کد خبر: ۷۳۶۴۸۲
ایران همیشه آماده مذاکره است/ نمی توان روی حرف های ترامپ حساب کرد
نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ از طرفی تهدید می کند و از سوی دیگر پیشنهاد مذاکره می‌دهد پس مشخص است که این فرد، شخصیت مستقل ندارد و به حرف های خود نیز پایبند نیست.

«یوناتن بت کلیا»، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در خصوص صحبت های دونالدترامپ برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران با بیان اینکه ترامپ فردی است که نمی توان روی حرف هایش حساب کرد افزود: این فرد از طرفی تهدید می کند و از سوی دیگر پیشنهاد مذاکره می‌دهد پس مشخص است که ترامپ شخصیت مستقل ندارد و به حرف های خود نیز پایبند نیست.

او تاکید کرد: گفتمان برای ایران مهم است و در هر شرایطی اگر طرف مقابل صداقت خود را ثابت کند، ایران نیز حاضر به تبادل نظر و مذاکره خواهد بود.

بت کلیا با بیان اینکه اگر تاریخ را مرور کنیم، می بینیم که به هیچ وجه ایران برای حمله به کشوری پیش قدم و شروع کننده جنگ نشده است. حمله کردند و ما  دفاع کردیم.

او بیان کرد: اطمینان خاطر دارم مسئولین ما بارفتار و دیپلماسی خوب کاری خواهند کرد که هم به نفع ایران و هم دنیا خواهد شد.

این ماینده مجلس تصریح کرد: ملت ایران نشان داده است که با هر قومیتی اتحاد خود را حفظ کرده و در صورتی که غریبه ای به خود اجازه ورود به خاک مقدس ایران را بدهد باتمام وجود در مقابل متجاوزان ایستادگی کرده و از شرف و ناموس خود دفاع می کند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی بااشاره به صحبت‌های ظریف که گفته بودند "یک ایرانی را هرگز تهدید نکنید" تاکید کرد: مذاکره ایران با 6 کشور قدرتمند دنیا نشان داد که ما توانایی گفتمان و احقاق حق را داریم و وزیر امورخارجه نیز با قدرت بیان بالا و موضع قوی توانست حقوق ایران راحفظ کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز