عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

شکایت از نماینده به‌خاطر نطق در مجلس مطابق قوانین نیست/ اصولگرایان جنجال را دوست دارند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۱:۵۶
کد خبر: ۷۵۶۲۱۰
شکایت از نماینده به‌خاطر نطق در مجلس مطابق قوانین نیست/ اصولگرایان جنجال را دوست دارند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره شکایت از دو نماینده مجلس گفت: اصولگرایان جنجال را دوست دارند.

«سیده حمیده زرآبادی»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص اهمیت تصویب لایحه FATF گفت: برای پیوستن به این لایحه با برخی مشکلات مواجه هستیم و برای پیوستن به این کنوانسیون، باید قواعد و قوانین بین المللی را رعایت کنیم.

او با بیان اینکه این لایحه در صحن رای خواهد آورد، افزود: در زمانی که رای بر مسکوت ماندن آن داده شد، رای ها به هم نزدیک بود.

زرآبادی تصریح کرد: در شرایط فعلی تصویب این لایحه شرایط اقتصادی را بهتر نمی کند اما از بدتر شدن آن شرایط جلوگیری می کند و حالت پیشگیرانه داشته و سبب شفافیت می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص شکایت تعدادی از نمایندگان بر علیه "پروانه سلحشوری" و "غلامرضا حیدری" گفت: شکایت 40 نفر از نمایندگان بر علیه این دو نماینده اعلام وصول شد. شکایت از نماینده به‌خاطر نطق در مجلس مطابق قوانین نیست.

او با بیان اینکه نمایندگان در اظهارنظرشان آزادند، افزود: نطق این 2 نماینده استنباط شخصی از مسایل موجود بوده و قانون نیز اجازه آزادانه صحبت کردن نمایندگان را داده است.

نماینده مردم قزوین شکایت دسته جمعی نسبت به یک نطق را غیر معمول دانست و افزود: اصولگرایان جنجال را دوست دارند.

زرآبادی تاکید کرد: اگر شکایت کردن علیه نطقی ادامه داشته باشد و به یک روال تبدیل شود، نمایندگان تمایلی به اینکه جسورانه و با شهامت اظهارنظر کنند، را نخواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز