نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

وظیفه مسئولان در مقابل مردم قدرشناس جمهوری اسلامی همت بیشتر است

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۲:۳۸
کد خبر: ۸۱۱۱۸۱
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان باید قدر این مردم همیشه در صحنه را به خوبی بدانند و نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا مشکلات مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در استان یزد با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضور پرشور و چشمگیری مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: این حضور مردم نشان داد که آنها پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و درس بزرگی به مسئولان دادند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حضور مردم به مسئولان پیام‌های بسیاری را می‌رساند تصریح کرد: مردم با این حضور خود گفتند که ای مسئولان ما با این همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، پای انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و شما مسئولان هم به همین شکل باید در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کنید.

وی به وظیفه مسئولان در مقابل مردم قدرشناس جمهوری اسلامی را قدرشناسی کامل و همت بیشتر دانست و اضافه کرد: مسئولان باید قدر این مردم همیشه در صحنه را به خوبی بدانند و نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا مشکلات مرتفع شود.

موسوی بیوکی با بیان اینکه مردم فقط تلاش و همت مسئولان را می‌خواهند گفت: آنها می‌خواهند که اولا در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کنند و تلاش مضاعف خود را در راستای کاهش مشکلات مردم به کار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز