عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

استیضاح وزیر توانمندی چون سلطانی‌فر را درست نمی‌دانم

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۷:۱۰
کد خبر: ۸۴۹۸۵۷
استیضاح وزیر توانمندی چون سلطانی‌فر را درست نمی‌دانم
نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: اداره یک سازمان به گستردگی وزارت ورزش و جوانان کار یک وزیر و یا یک تیم نیست، باید بسیاری از نهادها در پیشبرد اهداف آن حمایت های لازم را انجام دهند.

اصغر سلیمی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره عملکرد دکتر مسعود سلطانی‌فر در چند سال اخیر و مطرح شدن استیضاح از سوی برخی از نماینده ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا عنوان کرد: باید اعتبارات وزارت ورزش و جوانان به موقع و به اندازه نیازهای گسترده این سازمان در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف آن پرداخت شود و در حال حاضر این اعتبارات محدود که به این وزارتخانه پرداخت می شود پاسخ گوی رفع این طیف گسترده از توقعات آن  نیست. باید بگویم استیضاح وزیر نمی تواند کمکی به بهبود شرایط حاضر بکند. 

سلیمی عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اعتبارات باید به صورت عادلانه در بین وزارت خانه ها و نهادها قرار بگیرد و باید وزارت ورزش و جوانان یکی از اولویت های توجه دولت و مجلس باشد.  اداره یک وزارتخانه به گستردگی وزارت ورزش و جوانان کار یک وزیر و یا یک تیم نیست، باید حمایت های بسیاری از نهادها در پیشبرد اهداف آن را در پشت سر داشته باشد.

وی در پایان افزود: با توجه به اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و عملکرد خوب سلطانی فر، استیضاح وزیر توانمندی چون مسعود سلطانی فر را درست نمی‌دانم و او را جزو وزرای قابل اعتماد این وزارت خانه می دانم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز