ارائه نشدن هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در بوشهر

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۷۴۸۳۲
ارائه نشدن هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در بوشهر
دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر با تاکید بر لزوم جلوگیری از انتخاب بوشهر به عنوان مقصد سفرهای نوروزی، گفت: هیچ‌گونه خدماتی به مسافران نوروزی در استان ارائه نشود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر با تاکید بر لزوم جلوگیری از انتخاب بوشهر به عنوان مقصد سفرهای نوروزی، گفت: هیچ‌گونه خدماتی به مسافران نوروزی در استان ارائه نشود.

علی حسن‌پور با اشاره به لزوم مشارکت همگانی در مقابله با شیوع کرونا در استان اظهار داشت: به همه هموطنان توصیه و تاکید می‌شود که استان بوشهر را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ارائه هرگونه خدماتی در مراکز گردشگری، پارک‌های ساحلی و بوم گردی و مهمان‌پذیرها، خانه مبل‌ها و غیره به مسافران در استان بوشهر ممنوع است.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه مسافر مشکوکی در بدو ورود و یا در سطح شهرهای استان با دستور قضائی و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به منظور اطمینان از سلامت ایشان به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهد شد.

حسن‌پور ادامه داد: در صورت واگذاری منازل مبله به مسافران در این ایام، با واگذارکنندگان غیر مجاز برخورد قانونی صورت گرفته و اینگونه منازل نیز فوراً با دستور قضائی پلمب خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز