ممنوعیت نصب و برپایی هرگونه چادر یا اسکان در یزد!

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۳:۴۸
کد خبر: ۹۷۶۳۲۰
ممنوعیت نصب و برپایی هرگونه چادر یا اسکان در یزد!
استاندار یزد گفت: نصب و برپایی هرگونه چادر یا اسکان در مناطق طبیعی و گردشگری استان ممنوع است و در صورت مشاهده نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ محمد علی طالبی استاندار یزد، از یزد، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نصب و برپایی هرگونه چادر یا اسکان در مناطق طبیعی گردشگری، فضای سبز  پارک های استان ممنوع است و در صورت مشاهده نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌شود.

او افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی مسئولان استان برای پیشگیری از سرایت بیشتر کرونا،  ائم از شهرداری، شورای اسلامی شهر یزد، مراکز بهداشت، اصناف و بازاریان  همه صنوف به استثنای واحدا‌های تامین‌ کننده نیاز‌های اصلی شهروندان تعطیل شد.

طالبی با اشاره به اینکه  نوروز ۹۹ در استان یزد هیچ گونه اسکانی برای مسافر نداریم، تصریح کرد: مرکز خدماتی، رفاهی فرهنگیان، سالن‌ها و رستوران‌ها، خانه معلم  در سراسر استان تعطیل است و با خانه های مسافری که پذیرش مسافر داشته باشند به طوری جدی برخورد می کنیم .

طالبی ادامه داد: هم اکنون ضدعفونی مکان های پر تردد در سطح شهر یزد  هر روز انجام می‌شود.

استاندار یزد اطلاع رسانی روش‌های جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس با نصب بنر و اطلاعیه در سطح شهر و فضای مجازی، اطلاع رسانی با شعار من در خانه می‌مانم از جمله فعالیت‌های مسئولان است.

او با اشاره به  با اشاره به افزایش بیماری کرونا در استان یزد، تاکید کرد:  قزنطینه خانگی بهترین راه پیشگیری از کرونا است مردم با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی به قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

تاکنون شانزده نفر در یزد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

نظر شما