پیش‌بینی نوروز بارانی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۷:۰۴
کد خبر: ۹۷۷۱۵۶
پیش‌بینی نوروز بارانی در چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه و پیش‎بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: موج دوم بارش از پنج‌شنبه هفته آینده بارندگی مؤثری در سراسر استان خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهرداد قطره، با اشاره به اینکه همچنان رتبه اول خشکسالی را در کشور داریم، گفت: هم‌اکنون ارتفاع برف در کوهرنگ صفر است.

معاون توسعه و پیش‎بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از چهارشنبه هفته جاری و  با نزدیک شدن سامانه بارشی دما هوای استان افزایش داشته است، افزود: صبح امروز بلداجی با دمای ٤ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بود.

پیش‌بینی بارندگی‌های مؤثر در روزهای ابتدایی سال 99

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از اواسط فردا تا ظهر یکشنبه عمدتا در کوهرنگ حدود ٣٠ میلی‌متر و در منطقه شهرکرد، سامان، بن و بروجن بین ٦ تا ٤ میلی‌متر بارش خواهد داشت، اضافه کرد: البته موج دوم بارش نیز از پنج‌شنبه هفته آینده بارندگی مؤثری در سراسر استان خواهد داشت.

قطره با بیان اینکه کشاورزان آمادگی مقابله با سرما را برای صبح دوشنبه هفته آینده داشته باشند و فقط شعله‌های کوچک از کاه و کلش و یا پلارهای باغی به فاصله ١٠ متر و مشارکت عمومی کارساز خواهد بود، گفت: زمان روشن کردن بین ساعت ٤ تا ٧ صبح است و در صورتی که دما به صفر درجه رسید انجام شود و متعاقبا در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز