ادامه فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز/ شنبه تا سه‌شنبه هم آسمان بوشهر ابری است

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۲:۵۱
کد خبر: ۹۸۹۲۱۹
ادامه فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز/ شنبه تا سه‌شنبه هم آسمان بوشهر ابری است
هواشناسی استان بوشهر اعلام کرده است که بارش پراکنده باران، رگبار، وزش باد و رعدوبرق تا عصر امروز در استان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ بنا به اعلام هواشناسی استان بوشهر، فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در استان ادامه دارد و بر این اساس تا عصر امروز (پنجشنبه)، بارش‌ پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران، همراه با وزش باد و رعد و برق در برخی نقاط به ویژه در نیمه جنوبی استان ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش هواشناسی بوشهر، با خروج این سامانه از استان، از شنبه تا سه‌شنبه هفته پیش رو، تحت تاثیر عبور متوالی امواج ضعیف ناپایدار از جو استان، آسمان به تناوب ابری و در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

در این مدت خلیج فارس و سواحل استان نیز به تناوب مواج خواهد بود.

۱۴ میلیمتر باران در عسلویه

در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه تنها شهری بوده که بارش قابل ملاحظه‌ای داشته و در این شهر ۱۴ میلیمتر باران باریده است.

همچنین امروز جم با ۱۴ درجه سانتیگراد کمترین دما را داشته و برازجان و دیلم در شبانه روز گذشته با ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان

آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط به ویژه در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است که  از عصر امروز به تدریج کاهش ابر و کاهش بارندگی و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

باد نیز بیشتر با جهت شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و روی دریا گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت، و فردا با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت خواهد وزید.

ارتفاع موج هم امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی هنگام وزش گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود اما فردا به ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد رسید.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر دریا  ۰۰:۰۳ دقیقه بامداد و مد دریا ساعت ۱۵:۴۹ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز