خلیج فارس مواج می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۱۹۶۸
خلیج فارس مواج می‌شود
هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد چهارشنبه و پنجشنبه بر سرعت وزش باد‌های جنوبی بر روی دریا افزوده می‌شود.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش‌بینی کرد، امروز و روز‌های آینده، شرجی و رطوبت بالای هوا، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی، پدیده‌های غالب در استان باشد.

زهرا راستگو افزود: همچنین امروز و فردا در مناطق شرقی استان در برخی ساعات با افزایش پوشش ابر، احتمال رخ دادن ناپایداری جوی به صورت موقت و افزایش سرعت وزش باد‌ بیشتر با جهت شمال شرقی وجود دارد.

او ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه نیز در برخی ساعات بر سرعت وزش باد‌های جنوبی بر روی دریا افزوده می‌شود.

 سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: جهت وزش باد تا پیش از ظهر فردا، متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی و در ساعاتی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو افزود: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

او همچنین با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته دمای سه شهر استان به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس رسید، گفت: در این مدت دمای اهرم، برازجان و عسلویه ۴۹ درجه سلسیوس گزارش شد، دمای کنگان و گناوه ۳۹ و دمای ۶ ایستگاه دیگر ۴۰ تا ۴۲ درجه سلسیوس به ثبت رسید.

  سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۵۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۰۷ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۷ خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز