پایش هوایی سواحل گناوه

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۱۴۱۰
پایش هوایی سواحل گناوه
رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: بمنظور رصد آلودگی نفتی ساحل این شهرستان ، پایش هوایی بنا به درخواست این اداره با پرواز یک دستگاه پرنده هوایی جایروپلین انجام شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ داود بهادری گفت: این پایش در امتداد ساحل و به فراخور نیاز از ارتفاع ۱۰۰ تا ۳۰۰ پا حدفاصل خور بندرریگ تا حدود ۸ مایلی بندر امام حسن شهرستان دیلم انجام شد.

او اظهارداشت: با انجام این پایش تاربال ها و گلوله های نفتی از ابتدای موج شکن گناوه تا محدوده پایش بصورت پراکنده مشهود بود که موارد جهت پاکسازی ساحل و پیگیری بعدی مستندسازی شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت:عملیات پایش حدود ۱۵۰ دقیقه پرواز هوایی توسط جایروپلین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر انجام شد.

ساحل ماسه ای گناوه از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است که در یک ماه اخیر با آلوده شدن به لکه های نفتی به محیط زیست خسارت و به چندین  نمونه ماهی و ستارگان دریایی آسیب وارد کرده است.

ساحل بندرگناوه علاوه بر اینکه در طول سال بویژه ماه‌های پایانی و تعطیلات نوروز میزبان هموطنان از نقاط مختلف کشور است، به مکانی مفرح و مناسب برای پرکردن اوقات فراغت اهالی این شهرستان از جمله شناکردن در فصل تابستان تبدیل شده‌ است که سرازیرشدن لکه‌های نفتی به این نقطه خطرات زیادی برای مردم و خسارت به محیط زیست در برخواهد داشت.

منبع:ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز