باران در راه بوشهر

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۴۹۶۴
باران در راه بوشهر
هواشناسی بوشهر نوید داد سامانه بارشی از چهارشنبه تا جمعه در این استان فعال خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی از چهارشنبه  تا اواخر وقت جمعه بر روی خلیج فارس و استان است. بنابراین در این مدت در برخی ساعات ضمن افزایش سرعت وزش باد‌های به نسبت شدید شمال شرقی، در برخی نقاط نیز وقوع رگبار‌های پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد رخ می‌دهد.

همچنین در ساعاتی از وقت امروز و فردا نیز گاهی بر تراکم ابر‌ها در آسمان استان افزوده می‌شود و احتمال وقوع رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش تندباد بیشتر بر روی دریا دور از انتظار نخواهد بود.

پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی بوشهر

آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا، صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در فراساحل با احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق و در اوایل صبح در برخی نقاط مه رقیق، پیش بینی شده است.

جهت وزش باد، متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا  ۰۰:۵۳ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۰۹، مد دوم ساعت ۱۶:۴۶ و جزر دوم ساعت ۲۰:۰۱ است.

نظر شما