گردنه چری و شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ لغزنده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۴۷۱۳
گردنه چری و شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ لغزنده است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف از صبح روز شنبه در ارتفاعات استان، گفت: بارش برف و کولاک گردنه گردنه چری و شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ را لغزنده کرده است.

به گزارش برنا؛ حامد ایرج‌پور، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران راهداری و گروه‌های امداد و نجات در محورهای برف‌گیر بخش بازفت مستقر شده‌اند و رفت و آمد در این محورها در حال انجام است.

او افزود: با توجه به هشدار و پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف سنگین در ارتفاعات این منطقه، ماموران راهداری مستقر در منطقه برای پاکسازی برف تا پایان هفته جاری آمادگی دارند.

ایرج‌پور، به رانندگانی که قصد عزیمت به محورهای کوهستانی این استان را دارند توصیه کرد: هنگام عبور از گردنه‌های برف‌گیر علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ریزش کوه به‌صورت جزیی در محورهای ارتباطی در منطقه میانکوه شهرستان اردل و محورهای کوهستانی بخش بازفت کوهرنگ در بامداد روز شنبه خبر داد و تاکید کرد: با حضور به موقع نیروهای داهداری مستقر در این مناطق، پاکسازی محورها در کمترین زمان انجام شد.

گفتنی است ، گردنه چری و شاه‌منصوری در شهرستان کوهرنگ، بخشی از محور ارتباطی چهارمحال و بختیاری با استان خوزستان است که در ۲۲۰کیلومتری مرکز  استان قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز